Met trots stel ik jullie voor aan m'n parkieten nestje

Gestart door Rox1988, mei 13, 2015, 16:31:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rox1988

Lieve parkieten liefhebbers,

Na veel voorbereidingen getroffen te hebben, en me goed ingelezen te hebben. Wil ik jullie graag met trots m'n eerste parkieten nestje showen. Ze zitten buiten in in de voliere en doen het erg goed. Ze zijn nu ongeveer 3 weken oud (de oudste) Pa maar vooral ma is er erg druk mee. Ze verzorgd ze uitstekend! Vind het prachtig om te zien hoe de natuur en instinkt zijn werk doet!

Wat vinden jullie van ze?

Groetjes Roxan  :-*


Iris7

Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Sara

Auwww, ben weer eens gesmolten... Heerlijk, wat een schatjes!  :)

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Loeky

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Rox1988

ach ze zijn zoooo leuk!

inmiddels is de eerste uit het broedblok gekomen, wat een beauty, al zeg ik t zelf! een hele ervaring voor zon beestje. en voor mij ook haha, heel leuk om te zien! vliegles, klimmen en klauteren. vallen en weer door gaan.

wel heb ik gemerkt dat de pop nu wat agressiever tegen dit jong doet als hij komt bedelen om eten. is dit normaal?
het lijkt wel alsof ma denk "nu je uit t blok bnet, kun je ook zelf eten" mja dit is natuurlijk nog niet het geval.
pa bemoeid zich er weinig mee. had gelezen dat de mannen het leren zadenpellen op zich nemen. maar zie er nog weinig van.

wat kan ik het beste doen nu?

groetjes Roxan