Grasparkietje herplaatsing (Rotterdam)

Gestart door CindyB, mei 04, 2015, 13:02:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

CindyB

Hallo grasparkietvrienden,

Ik zoek een 'grasparkietmaatje' waar ik mee kan spelen en kroelen. Ik ben heel lief en nieuwsgierig (op handen zitten vind ik nog wel een beetje eng).
Een lief meisje heeft mij buiten gevonden en gered, alleen zij heeft al een valkparkiet en die mij vind niet zo leuk. Ik wil heel graag bij een baasje in huis die ook een vriendje voor mij heeft en die mij heel veel liefde en aandacht kan geven.

Lieve mensen, hopelijk willen jullie dit lieve grasparkietje overnemen, ik vind het erg om hem weg te doen maar ik heb zelf een valkje en deze vind het parkietje niet echt leuk. Ook mijn vriend is er niet zo blij mee. Ik heb het parkietje buiten gered, het is een mannetje en niet handtam maar hij is wel nieuwsgierig. Hij heeft een lichte kleine hap uit zijn vleugeltje maar hij kan wel vliegen. Hij eet goed en maakt veel praatjes en geluidjes.
Ik wil hem heel graag een goed liefdevol tehuis bieden.

Serieuze reacties graag per e-mail, dank je wel!

Loeky

Waar woont dit parkietje? Ik zet het er dan even bij in de tekst.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

CindyB


pinoparakeet

Hai,

Wij hebben al een grasparkietje Pino en hij is veel los. Wij zijn met veel thuis dus er is altijd wel iemand die met hem speelt maar.... hij mist ook een maatje merk ik. Wellicht past het met dit parkietje. Pino is tam en deze zou van hem kunnen leren.

Laat maar even weten. Ik woon zelf ook in Rotterdam en zou kunnen halen. Heeft hij nu een eigen hokje of woont hij bij jouw valkje in?

Groetjes

Kleintjes

Beter stuur je 'n PB naar de topic starter ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

flyhigh

Fijn dat er waarschijnlijk een baasje is gevonden! :D

CindyB

Beste mensen,

Ik heb helaas tot op heden nog steeds geen geschikt baasje gevonden voor mijn grasparkietje. Heb je al een parkietje en wil je er graag nog eentje bij dan ben ik bereid om het parkietje te brengen (ook al is dat buiten Rotterdam).

Graag alleen reageren als je echt serieus geïnteresseerd bent en ook zeker weet dat je een parkiet wilt hebben.

Alvast bedankt!