Aangeboden: Groot hok Ferplast Canto inc. toebehoren

Gestart door mobii, april 18, 2015, 15:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mobii

Mooie kooi Ferplast Canto te koop. Is ongeveer 2 jaar gebruikt. Aan de verf van de tralies is aan één kant geknaagd, verder ziet de kooi er nog prachtig uit. Schoon en netjes en helemaal compleet. Eén van mijn parkieten is overleden, de andere heb ik i.v.m. een kindje op komst net een nieuw huis gegeven daarom heb ik allerlei spulletjes over.

Het voordeel van deze kooi is dat er een tussenschot bij zit dat je in het midden kan laten zakken. Zo kun je twee vogels houden met een 'latrelatie:' Ze kunnen snavelen of elkaar leren kennen maar verder niet bij elkaar. Het schot kan er ook heel makkelijk uit, dan is het gewoon een grote kooi: 71 (breed) x38 (diep) x60 (hoog) cm. 2 deurtjes aan voorzijde en een aan elke zijkant. Let op: de twee uitschuiflades aan de onderkant zijn niet zilverkleurig zoals op de foto, maar wit (de rest van de onderbak is wit met een spikkel).

Inclusief:
-'Boom'zitstokken ( lange met verschillende diktes die op takken lijken)
•Lange plastic trap.
•Diverse rechte zitstokken
•speeltjes (met spiegeltjes, belletjes, kraaltjes etc)
•twee zakken schelpenzand (2x5 kg)
•en 1 grote zak parkietenvoer krijg je erbij.
•2x snoepstaafjes
•1 nieuw sepiablok
•Voerbakjes
•Drinkbakjes ietwat beschadigd maar prima te gebruiken.

Ik wil er graag €60,- voor hebben, dat is dit hele pakket zeker waard! Ophalen in Veenendaal (of in overleg/wat minder snel) in Haarlem. Heb je interesse? Stuur me een berichtje!

Groetjes,
Marijke


mobii

Naast deze toebehoren nog 2 zakken schelpenzand, parkietenzaad en een zakje maagkiezel erbij.

mobii

Ik vind het wel zonde dat dit hok nu in de schuur blijft staan... Daarom verlaag ik de prijs naar €50,- voor de snelle beslisser. Nieuwprijs is rond de €100,-!

Rvg93

Ik zou hem graag overnemen. Stuur je zo een PM 8)

mobii

Het hok is nog niet verkocht, de toebehoren inmiddels wel.. Behalve de voerbakjes, want dat is een speciaal handig systeem dat bij de kooi hoort.

@Rvg93, heb jij nog interesse? Of is er iemand anders die ik hier blij kan maken met een mooi hok?