2 lieve parkietjes zoeken een nieuw huis

Gestart door ekmy, april 04, 2015, 17:46:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ekmy

Hoi allemaal,

Een beetje raar om dit bericht te typen. Maar ik ben op zoek naar een fijne plek voor mijn 2 grasparkietjes, Fernando en S. Ongeveer 3 en 6 jaar.
S is tam en komt als hij zin heeft gezellig bij je zitten. Al heeft hij soms ook zijn buien en dan wil ie wel eens bijten. Fernando is niet handtam. Hij ziet S als grote broer en gaat 'm overal achterna.
Het zijn 2 mannetjes die goed met elkaar kunnen opschieten. Ze vliegen hier elke dag los.

Waarom zoek ik een ander huis voor ze? Ik ga steeds vaker op vakantie en wil voor langere tijd weg. Gelukkig kunnen ze altijd bij mijn ouders terecht, maar daar mogen ze niet los.
Ik vind dit vervelend voor ze, omdat ze dit gewend zijn.

Heeft iemand interesse in mijn gezellige parkietjes? En kan hij/zij ze een heeeeel goed huis bieden? Dan hoor ik het graag!!
Oh, S is niet zijn volledige naam. Die mag je vragen per mail/of bericht. Is niet zo toepasselijk om hier te melden. (Ik denk dat ie het niet heel erg zou vinden, om een nieuwe naam te krijgen. Mocht het nodig zijn) S is een fel gele parkiet en Fernando blauw.

Ik hoor graag van jullie!