Kweker gezocht

Gestart door x-renske1, april 01, 2015, 14:23:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

x-renske1

Hoi!

Ik wil over 2 weken een nieuw parkietje aanschaffen, die dan 8 weken oud is. Hiervoor zoek ik een kweker in (omgeving) Hilversum.

Heeft iemand tips? Of een goede dierenwinkel?

Bedankt alvast!

Kleintjes

In januari heb je al reactie gehad op dezelfde vraag.

Heb je nu meerdere parkietjes, of nog geen?
Wat zoek je (Man, pop, bepaalde kleur, etc.), of maakt 't niets uit?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

x-renske1

#2
In januari vorig jaar zocht ik een kweker omgeving Breda, maar nu gaat het om een kweker in Hilversum voor een vriend. Ikzelf heb 2 parkietjes maar heb hem aangestoken toen hij op ze mocht passen  :-X ;D.
Hij zou ook graag 2 parkietjes willen. Ik heb hem geadviseerd om te beginnen met 1, een mannetje, aangezien dat het advies is wat ik zelf ook vaak kreeg en het mij goed bevallen is.

De kleur maakt niet veel uit, liefst niet de meest standaard kleuren maar dat is geen breekpunt natuurlijk :)

Overigens wil hij het parkietje over 2-5 weken aanschaffen  :)

Kleintjes

Ach zo. Was niet helemaal duidelijk, vandaar :)

Rond deze tijd beginnen de nestjes te komen, dus wie weet ;)
Succes :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses