eivoer

Gestart door jefke2120, maart 15, 2015, 14:12:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jefke2120

ik wil graag jonge grasparkietjes heb een grote  kooi enz.
maar hoe moet je je grasparkieten eigenlijk eivoer geven gewoon in een bakje???

en wat kun je best in je broedhok leggen voor dat de eitjes niet gaan rollen en niet breken??

alvast bedankt

Kleintjes

Ik zou je ten zeerste aan raden, eerst eens goed alle informatie over broeden te lezen en te bestuderen.
Uit je vragen maak ik op, dat je eigenlijk niet voorbereidt bent - je vogeltjes net zo weinig.

Broeden is meer dan 'n nestje ophangen, koppeltje parkietjes en daar is 'n nest.
Houdt ook altijd rekening met de gevaren die broeden met zich meebrengt.

Ik vind 't super dat je vragen stelt, niets mis mee. Is alleen: De antwoorden kun je eigenlijk al weten als je je goed ingezelen hebt.

Hoe oud zijn je parkietjes trouwens? Als ze te jong of te oud zijn, is broeden levengevaarlijk voor je vogels.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

jefke2120

hoe kun je weten hoe oud ze zijn ?

Kleintjes

Normaal vraag je dat aan de kweker / verkoper.
Zijn ze geringd? Zo ja, wat staat er op? Zo nee, heb je 'n goede, duidelijke foto? Hoe lang heb je ze al?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses