Nakijken Van Mijn Vriendjes

Gestart door angeliqe, december 02, 2005, 20:06:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angeliqe

hoi hoi mensen,

Ik heb net is mijn parkietjes is allemaal goed nagekeken.
Alleen ik schrok van Wiske zijn uitstekende borstbeen!
Als ze zo in de kooi zit zie je niks vreemd aan haar, maar toen ik haar vast had vond ik haar wel erg mager.
What´s wrong? Verder ziet ze er niet ziek uit ofzo en de rest van mijn vriendjes zagen er verder ook goed uit.
Kontjes zijn schoon, verenpak is mooi glad, oogjes staan mooi helder etc.
Alleen schuurt Freddie nog steeds af en toe langs de tralies, maar zeker hij ziet er echt gezond uit en ze kwetteren aan een stuk door. Toch hitsigheid van Freddy zijn kant af denk ik. Toch?

Wat denken jullie van Wiske en Freddie.

En ik las op deze site dat je je parkieten niet onnodig vast moet pakken, maar een keer in de maand om ze te checken kan toch wel?

Groetjes,

Angelique

Safrena

Hey Angelique

Af en toe even om ze na te kijken kan inderdaad wel een keer. Let wel dat dit vaak stress meebrengt bij je parkietjes ;)

Misschien is het gewoon de bouw van je parkietje dat je het borstbeentje wat scherper voelt.

Onlangs was ik naar de dierenarts geweest met mijn meisjes voor winnie haar controle (een tot twee keer per jaar moet dit omdat winnie een zwakke gezondheid heeft) en poeken was ook een keertje mee.
Ook bij haar voelen we haar borstbeentje wat scherper en toch is zij niet te mager, eet ze heel goed, is goed actief en lekker gezond. beiden zijn trouwens gezond :D
Het is gewoon haar bouw ;)

Vele groetjes

angeliqe

He Safrena,

O dat is mooi.
Het kan dus ook de bouw zijn.
En wat betreft Freddie zou ik me dan toch ook geen zorgen hoeven maken.
Ze eten allemaal goed, zijn actief en zien er echt prachtig gezond uit.
Een mooie koppeltjes zijn het.
Een grote beestenboel de hele dag door.
Wat betreft dat nakijken zou ik dan maar beperken tot een keer in de twee/drie maanden is beter voor ze denk ik. qua stress dan!

Bedankt.

Groetjes,

Angelique