vogelarts omg. Arnhem

Gestart door Emmivh, januari 10, 2015, 13:08:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emmivh

Hallo allemaal

Afgelopen donderdag is mijn lieve parkietje Susie overleden. We probeerde nog een dierenarts te bellen maar was helaas al te laat. Waarschijnlijk had die iets onder de leden. Achteraf bedenken we toch dingen waar we het aan hadden kunnen merken al kwam hij niet ziek over. toch blijft er een soort schuldgevoel. Hij is ongeveer vijf jaar geworden.

We merkten dat we geen vogelarts in de buurt konden vinden.  De dichtstbijzijnde lijkt in Nijmegen te zijn. Of weet iemand er een dichterbij Arnhem? Fijn om te weten als we er in de toekomst nog een nodig hebben. Heb altijd eentje in Rhenen gebeld bij vragen, maar nooit langs hoeven komen.

Alvast bedankt!

Samm

Er zijn weinig artsen inderdaad, via de zoekfunctie vind je een hele lijst.
Mocht je weer zoiets hebben, vang dan even ontlasting op en stuur dit naar hedwig van der horst, zei kan dan zien wat er is en stuurt je de medicijnen toe, en ze is ook heel goedkoop!

karin v h

Ik woon ook in Arnhem en heb onlangs gehoord dat de 'echte' vogelarts in Nijmegen met pensioen is gegaan. Ik had daar een hele fijne ervaring mee maar degene die het nu hebben overgenomen daar heb ik geen ervaring mee - van iemand heb ik gehoord dat daar nu geen echte vogelarts meer zit.
In Arnhem zelf heb ik hele nare ervaringen gehad - ook hele erge geldklopperij.
Tegenwoordig spreid ik mijn vleugeltjes met mijn parkietjes maar richting Velp.
Daar zit een dierenarts die ervaring heeft met vogels en niet zoals de dierenarts hier in Arnhem die op mijn mobiel gaat zitten zoeken wat ik zeg en wat ik denk.
Dus misschien heb je daar wat aan, laatst wilde ik er heen met mijn parkiet en werd mij ook eerlijk gezegd dat degene die veel van parkieten weet niet aanwezig was. Kijk dat vind ik eerlijk en daar kan ik iets mee.
http://www.dierenkliniekvelp.nl/
Succes.

Emmivh

Bedankt voor jullie reacties! Ga ik dan voortaan eerst naar velp bellen als er iets is.

karin v h

Ik weet niet waar je bent geweest maar ik ben op de Law van Pabtstraat geweest (of hoe het heten mag) maar daar heb ik dus hele nare ervaringen mee daarbij ook nog eens een enorme geldklopperij. ;)
In Velp was ik gewoon de helft goedkoper uit en wist hij waar hij het over had. Hij kan wel ontlasting kweken maar in grote lijnen niet zoals een echte vogelarts het kan doen, dit wil ik je nog wel even meegeven. Maar hij denkt enorm met je mee en zal alles doen om je te helpen. :)