Liefdevol huis gezocht voor Fritz en Tojo (Woerden)

Gestart door Hellen1970, januari 01, 2015, 11:23:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hellen1970

Na heel lang wikken en wegen, hebben we besloten dat het beter voor Fritz en Tojo is als zij kunnen wonen bij mensen die meer thuis zijn. Nu wij deze dagen vrij zijn, merken we weer hoe fijn ze het vinden buiten de kooi. Dit willen we graag voor hun altijd en niet alleen in het weekend.

Ze zijn beide drie jaar. Tojo is een vrouwtje en kan jammer genoeg niet vliegen. Ze is stam, komt op je hand als ze op de grond loopt. Fritz is een mannetje en is zo lief. Hij is heel tam. Komt graag op je hoofd zitten en eet ook graag een hapje mee als je aan het eten bent. Ook vindt hij het heerlijk om een douche te nemen onder de kraan.

Ik wil wel heel graag dat ze bij elkaar blijven.

Ze zitten nu in een grote Montana kooi, deze is over te nemen, maar mocht je geen kooi nodig hebben is dit natuurlijk ook prima.

Wie wil deze schatten in huis nemen?

Kleintjes

Waar wonen de schatjes? Dat helpt bij 't vinden van 'n nieuw thuis.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses


Hellen1970

Is er echt niemand die Tojo en Fritz in huis willen nemen? Afstand is geen probleem, ik rijd graag een stuk verder als ze daar goed terecht komen.

cilia 1961

Hoi

Heb je de parkietjes nog
Ik heb zelf 3 parkietjes
1 pop 2 man
Zitten bij mij niet in een kooi
Zehebben en eigen kamer waarin ze rond vliegen

Hellen1970

Hoi,

Ja, ik heb Tojo En Fritz nog. Ik heb je een mail gestuurd.

Gr, Hellen

pinoparakeet

Hebben ze inmiddels al een fijn huis gevonden?
Anders heb ik wel interesse. Zelf nu 1 parkietje maar mijn zoon wil heel graag een parkiet en twee zou helemaal gezellig zijn.
Ben vaak thuis en hij ook. bij ons vliegen ze heerlijk rond als we er zijn en worden veel in handen genomen.



Hellen1970

Bedankt voor je reactie. Ze hebben sinds 1 week een nw huis met nog meer parkieten en valkparkieten.  Succes met het vinden van een vriendje, gaat vast en zeker lukken! Op mijn bericht mag dus een slotje.

Loeky

Fijn dat Fritz en Tojo een fijn huisje hebben gevonden.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19