Nieuw huisje voor Funny en Happy (Den Haag)

Gestart door Ozzie, december 03, 2014, 15:14:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozzie

Hallo allemaal, ik heb twee hele leuke en mooie parkietjes (man en pop), waarvoor ik een nieuw onderkomen zoek. Omdat mijn vriendin er allergisch voor is en wij plannen hebben om te gaan samenwonen. Voor zover ik weet, zijn ze hartstikke gezond. Ik heb nooit de tijd genomen om ze tam te maken, maar dat maakt mij persoonlijk niets uit. Ze zijn altijd lekker met elkaar in de weer. Ik doe graag alles in één keer weg voor een zacht prijsje, dus inclusief grote en kleine kooi. Uiteraard verwacht ik een goed tehuisje voor deze vogeltjes en niet iemand, die ze gaat verhandelen of er intensief mee gaat kweken.

Foto's: https://plus.google.com/photos/108742813590410957802/albums/5610650039788618801

Dirk92

#1
oh wauw, wat een mooi koppel.
t is dat het in Den haag is anders had ik ze graag van je overgenomen.

Enkel reageren bij serieuze interesse. Gr. Sara
Kleine Gijsje en Jip

Ozzie

Citaat van: Dirk92 op december 03, 2014, 15:43:27
oh wauw, wat een mooi koppel.
t is dat het in Den haag is anders had ik ze graag van je overgenomen.

Enkel reageren bij serieuze interesse. Gr. Sara

waar woon jij dan?

Dirk92

Ik woon in Tilburg
@ sara ik heb intresse alleen is de afstand een probleem  ;)
Kleine Gijsje en Jip

Sara

Mijn excuses. Mijn reactie was om te voorkomen dat er zomaar gereageerd zou worden van "Ik zou ze wel een huisje willen geven, maar...", iets dat voor de topicstarter niet zo aangenaam is. Bij deze lukt het hopelijk om toch iets overeen te komen zodat de parkietjes een goed huisje vinden.  :)

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Ozzie

Citaat van: Dirk92 op december 05, 2014, 20:45:53
Ik woon in Tilburg
@ sara ik heb intresse alleen is de afstand een probleem  ;)

Dat is wel een end weg... Ik hou het even gedachten, ok? Vooralsnog hoop ik op interesse dichterbij Den Haag, maar een goed huisje is voor mij ook erg belangrijk.

Jippie

Hoi jongens,

Lees dit topic nu pas, maar wil wel even m'n hulp aanbieden. Ik woon zelf in Den Haag, maar mijn ouders in Tilburg. Daar kom ik nog regelmatig. Dus mochten jullie van plan zijn de vogeltjes alsnog naar Tilburg te willen laten gaan, dan wil ik best voor taxi spelen :-)

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Ozzie

Citaat van: Jippie op januari 14, 2015, 14:53:53
Hoi jongens,

Lees dit topic nu pas, maar wil wel even m'n hulp aanbieden. Ik woon zelf in Den Haag, maar mijn ouders in Tilburg. Daar kom ik nog regelmatig. Dus mochten jullie van plan zijn de vogeltjes alsnog naar Tilburg te willen laten gaan, dan wil ik best voor taxi spelen :-)

Groetjes, Ilse

Superaardig Ilse! Vandaag worden ze echter naar een nieuw huisje (in de buurt van Den Haag) gebracht. Bedankt voor je aanbod!

Loeky

Dat is fijn voor Funny en Happy! Dan komt hier een slotje op! :)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19