Onzekerheid over geslacht

Gestart door Nizzy, november 26, 2014, 11:51:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nizzy

Hoi daar!

Ik heb mijn kleine Boo (engelse uitspraak) nu inmiddels een jaar en het is mijn grootste (kleine) vriendje! Maar over één ding twijfelen we nog steeds.. Het geslacht. Boo lijkt nog steeds een jong neuskussentje te hebben. Hij lijkt wel blauw, maar toch ook weer niet. Heel typisch! Ik dacht dat het neusje na een jaar toch wel verkleurd had moeten zijn.
Ik zou graag zeker willen zijn van het geslacht, aangezien ik verliefd ben geworden op een parkietje die ik graag bij Boo wil zetten in de toekomst, zodat Boo ook een vogelvriendje heeft. Dit parkietje is echt perfect en voldoet compleet aan mijn wensen qua kleurslag en gedrag, maar.. het is een vrouwtje. Ik durf deze niet in huis te nemen voordat ik Boo's geslacht officieel weet. Ik wil natuurlijk niet dat de dames ruzie gaan maken.

Hier een aantal recente foto's van mijn kleine schat:









Ik ben zelf geen expert, dus ik ben benieuwd wat jullie, parkieten liefhebbers, er van vinden!

Dankjewel namens Boo en mij xx

Samm


Sara

Het is inderdaad een popje. Aangezien je nog de optie hebt, kan je best opteren voor een mannetje en niet het popje dat je in gedachten hebt als vriendje. In ieder geval veel succes met het vinden van een geschikte parkietenman voor haar.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Iris7

Wat een mooie dame! Ik zou voor haar een man erbij nemen, dan krijg je geen poppenruzies.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Nizzy

Dacht ik inderdaad al, maar bedankt voor de bevestiging allemaal!! :)
Dan laat ik dit parkietje maar aan me voorbij gaan en hoop ik dat ik een soortgelijk pietje tegenkom van het andere geslacht!