Stamos uit Rotterdam zoekt een huisje

Gestart door Isis, november 15, 2014, 13:03:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isis

Hoi Allemaal,

Heel misschien dat sommige mensen van het forum mij nog wel kennen. Een aantal jaar terug was ik heel actief hier op het forum met verhalen, foto's en vragen over mijn grasparkietjes. In het laatste jaar van de middelbare school overleed mijn eerste parkietje Isis. Stamos was erg aan haar gehecht. Er bleven toen twee pietjes over Marcello en Stamos. In eerste instantie wou ik in de zomer een nieuw huisje zoeken voor de parkietjes, omdat ik ging studeren en de parkieten niet mee konden.Uiteindelijk heb ik dit toch niet gedaan, omdat mijn moeder het leuk vond om voor ze te zorgen. Ze had echter wel minder tijd voor ze.
Ongeveer een jaar nadat ik op kamers ben gegaan begon Stamos met zichzelf kaal te plukken. We denken dat hij Isis en mij heel erg miste. Mijn moeder is toen met hem naar de dierenarts geweest en hij bleek niet ziek te zijn. Wat veertjes betreft is er niet zo heel veel meer van hem over, maar hij is nog steeds een ontzettend actieve parkiet met heel veel pit.
Afgelopen week werd Marcello ziek, een bezoek aan de dierenarts, antibiotica en papvoeding hielpen niet meer. Zojuist is hij overleden.
Ik vind het heel erg belangrijk dat Stamos gezelschap heeft, maar zelf willen ik en mijn moeder geen nieuwe parkiet meer. We worden er allebei heel verdrietig van als er een parkietje doodgaat.
Daarom zijn we opzoek naar een nieuw huisje voor Stamos. Het liefst een plekje met meerdere parkietjes, want ik denk dat hij erg van gezelschap houdt. Stamos ongeveer 6 jaar oud. Hij kletst veel is gewend aan een kamervolière en heeft goed in de gaten wat er gebeurt. 

Mijn moeder vindt dat ze minder aandacht voor de pietjes heeft en voelt dat ze ze tekort doet. Ook ik voel me tekort schieten.

Hopelijk is er iemand die Stamos een fijn huisje kan bieden, dat verdient hij.

Groetjes,
Lea en Zoë

Kleintjes

#1
Waar woont Stamos?
Dat helpt met zoeken ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Isis

#2
Oh ja dat is inderdaad wel handig haha.
Stamos woont in Rotterdam :)

Isis

Hoi Allemaal,
Ik heb een heel fijn huisje voor Stamos gevonden.
Hier mag een slotje op :)

Parkieten-Freak

Fijn dat Stamos een nieuw huis heeft gevonden! :)