Goede Hobbykweker Noord-Holland

Gestart door bart8008, oktober 29, 2014, 17:03:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bart8008

Beste Leden,

Weet er nog iemand een goede hobbykweker?  Ik wil graag 2 jonge Engelse grasparkieten.

Heeft iemand ervaring?

Alvast bedankt!

Sara

Lijkt me niet nodig om het bericht een halve dag later te herhalen. Je topic wordt heus wel gelezen, maar dat wil niet zeggen dan iedereen een hobbykweker weet in Noord-Holland. Degene die hier ervaring mee heeft en dit topic leest zal heus wel reageren, maar geduld is een mooie zaak. Je kan trouwens ook online eens rondkijken, vaak kan je ter plaatse wel vaststellen of het een goede kweker is of niet als je je op voorhand wat ingelezen hebt. Als je bijvoorbeeld weet hoe een parkietje van 8 weken eruit ziet, kan je bij een kweker alleszins vaststellen of hij zijn kleintjes niet te jong meegeeft. Ook kan je online informatie vinden over hoe je kan zien of de parkietjes gezond en in goede conditie zijn. Als de huisvesting er goed uitziet, is dit ook al een zeer goed teken.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

bart8008

Beste Sara, ik begrijp niet waar al die frustratie vandaan komt. Zoals je misschien kunt zien aan mijn profiel ben ik hier nieuw, en weet nog niet precies hoe alles werkt. Ik wou het onderwerp veranderen maar dit ging blijkbaar verkeerd waardoor het bericht nog een keer geplaatst werd. Excuus hiervoor.

Er zullen ook mensen zijn die wat minder goed zijn met computers of beginnend zijn op forums, dus wellicht een beetje meer inlevingsvermogen voor de volgende keer.

Uiteraard heb ik het web afgespeurd, waar ik veel nuttige dingen ben tegen gekomen (bedankt voor de tip), maar zoals u ziet vroeg ik ook naar de ervaring.

Bedankt voor de reactie.

Gr,  Bart


Sara

Mijn berichtje is niet boos bedoeld hoor. Leek gewoon of je met het opnieuw posten extra aandacht wou vragen voor je topic (dus sneller een antwoord wou), want er passeren wel eens forummers die dat doen. Mijn excuses hiervoor dan als dit bij jou niet het geval is en je het per ongeluk geplaatst had.

Ik hoop alsnog dat iemand hier je kan helpen.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

bart8008

Thanks voor je bericht Sara. 
Ik hoop inderdaad dat iemand een reageert die een goede hobby kweker kent in de regio Noord-Holland.

Prettige avond gewenst.

Gr,
Bart