Goed thuis gezocht voor N00by uit Veenendaal

Gestart door BeaHekhuis, oktober 02, 2014, 09:36:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

BeaHekhuis

Ik zoek een goed thuis voor N00by. Haar vriendje is vorige week doodgegaan (op de leeftijd van 13 jaar) en nu is ze allleen. Ik wil geen nieuw parkietje meer, maar heb ook niet de tijd om zelf voldoende aandacht aan N00by te geven.

N00by is een vrouwtje, een gele albino (een creamino heet dat geloof ik) van ongeveer 4 jaar oud. Ze is redelijk tam, absoluut niet bang voor mensen. Wel wat bazig richting soortgenoten. Het mooist zou zijn als ze bij een soortgenootje kan wonen. Ook al lijkt ze zich ook redelijk te vermaken zonder soortgenootje, zolang haar mensen maar veel thuis zijn en haar aandacht geven.
Belangrijk vind ik dat ze vaak uit de kooi mag, en lekker in de kamer mag rondvliegen en rondtrippelen.

Ik woon in Veenendaal, maar wil best een eind rijden. N00by is gewend om met kooi en al in de auto mee te gaan.

Ik hoef geen vergoeding, ook kooi en toebehoren zijn gratis. Het belangrijkste vind ik dat N00by een goed thuis krijgt. Ik wil dan ook vantevoren wel graag zien, waar ze terechtkomt. 

Susan en Rob

Dag Bea! Ik heb zojuist een mailtje gestuurd. Op dit moment heb ik zelf ook een grasparkietje alleen zitten omdat we ongewild afscheid hebben moeten nemen van zijn maatje. Mocht u nog niemand gevonden hebben hoor ik graag iets terug! Groetjes!

Bibi2015

Hallo Bea,

Heb je NOOby nog? Wij hebben veel belangstelling voor haar, want we hebben ook een parkietje dat alleen is komen te staan. We hebben nu 3 grasarkietjes en het mannetje dat alleen is komen te staan hangt er nu een beetje als 3e wiel aan de fiets bij. NOOby kan bij ons meestal vrijwel de hele dag vrij rondvliegen in een ruime binnenvoliere (5 X 2,5 X 3 meter) en je mag natuurlijk eerst komen kijken. We wonen in Tilburg.

Groetjes,

Bibi2015