dag Twitter

Gestart door dapje, september 01, 2014, 17:16:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dapje

Vanmiddag is Twitter overleden. Ze was de laatste tijd niet zichzelf en we liepen al bij de DA. Vandaag viel ze ineens op de bodem en het was heel snel voorbij.
Binkie is verdrietig. We wachten nu op de uitslag van de DA. we hebben haar voor onderzoek ingebracht. Wij willen weten waaraan ze is overleden. Ik wil zo snel mogelijk weer een vriendinnetje voor Binkie. Die zit nu zo zielig alleen in de voilliere.

Usya

Veel sterkte!
Ik weet hoe het voelt en ik hoop dat het goed gaat komen met jou en Binkie!

dapje

Bedankt! Binkie is al wat rustiger geworden en zit nu te keuvelen. We hebben de uitslag van de DA. Ze had een tumor bij haar lever. het was al flink verkleefd.
Dus het gevoel dat wij hadden dat er al langere tijd iets met haar was was juist. Als we het hadden geweten hadden we er ook niks aan kunnen doen.
We weten nu dat het niks besmettelijke is en ik heb ergens al een optie op een 3 maanden oud popje. Ze is niet tam, maar dat is Binkie ook niet. Wij willen graag voor hem weer een maatje.

Kleintjes

Sterkte met 't verlies van jullie vriendje :(
Knap dat jullie onderzoek hebben laten doen, maar wel verstandig gezien de situatie.

Spannend dat Binkie binnenkort weer 'n date heeft - dat lucht wel op en verzacht de pijn.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Sterkte met het verlies van Twitter.

dapje

#5
Nog erg verdrietig om Twitter!! Maar nu de dierenarts zei dat ze overleden is aan een tumor, hebben we net een popje bij een hobbykweker gehaald. Ze is 3 maandjes oud en ze heet parkietje. Ze zit nu nog even apart, want ik wil morgen de voilliere schoonmaken en dan kunnen ze samen.
Wij zijn benieuwd of het gaat klikken.
Twitter was tam, maar Binkie niet. Wij hebben niet de tijd om ze tam te maken maar vinden parkietjes erg gezellig. Mijn dochter had Twitter toen ze klein was en maakte haar tam. Nu is ze met een opleiding begonnen en moet ook elke dag reizen. We hebben dus geen handtam parkietje gehaald, maar nu zijn ze wel lekker samen met elkaar! Dat vind ik belangrijker.

De naam tik ik goed in, maar het staat er verkeert. het is parkiet maar dan zonder par! ( misschien lukt het zo wel. ) ik denk dat dit forum automatisch parkiet invult!

Usya

Wow mooi parkiet!
Leuk dat Binkie er toch weer een nieuwe maatrje bij heeft. ;)
Ik wens jullie samen nog velen en gelukkige jaren!  ;D

dapje

Kooi net opnieuw ingericht. Deurtjes staan open. Kijken hoe het gaat. Ben benieuwd!!

dapje

Ze zitten bij elkaar! parkietje ging meteen kusjes geven, maar Binkie weet nog niet wat hij met haar moet! grappig om te zien. Kan er de hele ochtend naar kijken, maar moet ook mijn huis nog schoonmaken. ;-)