Onze geliefde Bio Box is niet meer

Gestart door Kleintjes, augustus 25, 2014, 17:34:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Ik heb Vitakraft gemaild, met de vraag waar de navullingen nog te krijgen zijn.
Helaas kreeg ik minder leuke mail terug; de Bio Box is niet meer leverbaar, ze is uit 't assortiment genomen :(

Inmiddels heb ik wel anders gevonden dat ik besteld heb, en wil proberen of dit ook werkt in de Bio Box, zou zonde zijn om die handige potjes meteen weg te gooien. En als 't niet werkt, is de Bio Box nog altijd handig als ligbedje voor de parkietjes.

Ik houd jullie op de hoogte, of 't aankomende experiment lukt :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Dat is inderdaad geen leuk nieuws. Ben blij dat ik er nog enkele heb liggen voor als ik later misschien terug grasparkietjes wil. Hadden ze ook gezegd waarom ze uit het assortiment zijn gehaald?

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Nee, helaas niet.
Erg jammer, was reuze in trek hier :( Wilde 'n tijdje geleden 'n doosje navullingen gaan halen in Duitsland, maar er was niks meer te krijgen.
rondgezocht op internet, maar nergens te vinden. Dus, Vitakraft gemaild - met dat antwoord, helaas :(

Bio box doet 't trouwens echt super als ligbed, Tweety gaat er bijna elke avond / nacht op liggen slapen. Oli ook af en toe :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Zo kan de bio box bij jou zeker nog dienen als slaapplaatsje.  :) Ben in ieder geval benieuwd naar de bevindingen van het experiment!

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

karin v h

Jammer, ze waren al jaren moeilijk en heel moeizaam te krijgen maar ik heb er nog 2 die ik vul met allerlei zaadjes (onkruidzaad) wat best lekker groeit. Hier is hij binnen 10 minuten leeg.  ;)
Ben benieuwd naar de nieuwe aanwinst.

Pam

Toedels Pam en Willem

Kleintjes

Fressnapf heeft 'm ook niet meer. Ik ga eens in de paar maanden naar de Fressnapf in Oberbruch (achter Heinsberg) en daar was hij ook niet meer te vinden. Navraag gedaan maar was bij hun weten ook niet meer te krijgen.

Overigens: Is gelukt met 't ideetje: Ander mengseltje besteld van 'n ander merk, Mucki heet 't geloof ik, en werkt ook prima in de ligbedden.. eh.. Bioboxjes ;) Vind dat 't zelfs sneller geoeit :o
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses