apart kleur, of toch niet?

Gestart door ***anita***, augustus 21, 2014, 00:53:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

***anita***

Hallo allemaal,

Even een kort vraagje aan jullie. Weten jullie welke kleur mijn nieuwe maatje heeft en hoe het wordt genoemd? Hij heeft een wit, grijs, blauw verenpak.

Groetjes

Samm


***anita***

Citaat van: Samm op augustus 21, 2014, 20:26:47
http://www.parkieten-online.nl/kleurslagen.html

Komt het door de foto of heeft hij een slechte neusdop?

Klopt, ziet er inderdaad niet zo goed uit. Volgens de man van de dierenwinkel was het normaal. Is een bezoekje bij de VA nodig denk je?

Samm

Dierenwinkels hebben zo geen verstand van dieren in de meeste gevallen heel slecht dat ze dit zeggen.
Een dierenarts bezoek kan heel stressvol zijn, dus wat ik je aanraad is even een duidelijke foto maken en dit eerst even mailen naar een vogelarts, dit kan namelijk mijt zijn en is goed te behandelen, dit kan je gewoon zelf.

jasmon

Hij is mauve, opaline en spangle en hij nog iets in de vleugels wat ik niet thuis kan brengen. Wat mij betreft een hele mooie en aparte kleur.

Simone

***anita***

Citaat van: Samm op augustus 28, 2014, 12:15:54
Dierenwinkels hebben zo geen verstand van dieren in de meeste gevallen heel slecht dat ze dit zeggen.
Een dierenarts bezoek kan heel stressvol zijn, dus wat ik je aanraad is even een duidelijke foto maken en dit eerst even mailen naar een vogelarts, dit kan namelijk mijt zijn en is goed te behandelen, dit kan je gewoon zelf.

Bedankt voor je tip! Dat ga ik sowieso doen.
Ik heb geprobeerd om ook een foto voor jullie te maken.

Groetjes

Samm

Mwoa kan mijt zijn maar ook voedings tekorten,  wat krijgt die aan voer?