pellets, waar te vinden?

Gestart door Usya, augustus 19, 2014, 13:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Usya

Hoi iedereen!!
ik heb hier twee jonge grasparkietjes en ik wil ze graag overzetten naar pellets, maar het probleem is dat ik in geen enkel winkel pellets voor mijn parkietjes kan vinden. Ik heb al bij 3 verschillende tom&co's en maxi zoo gezocht maar ik vond alleen maar grote pellets voor grote papegaaien.. dus weet iemand miss een dierenwinkel waar pellets voor grasparkieten beschikbaar zijn. Liefst in de buurt van Limburg,België. en zo niet, mogen de grote pellets ook geplet worden en zo gegeven worden??

Groetjes,
Usya. :)

azalaia

je kan eens kijken op www.vogelartikelenwebshop.nl. Volgens mij verkopen zij pellets voor grasparkieten of e-mail: info@vogelartikelenwebshop.nl

Usya

Maar dat is toch een nl site, verzenden die ook naar België? En ik koop liefst rechtstreeks uit een winkel, ik doe niet aan bestellen op sites enz.. :)

Kleintjes

Vele sites leveren ook in België.
Kijk anders eens bij de Jumper, Intratuin of dergelijke. En dierenspeciaalzaken zijn er ook aan de andere kant an de grens (van hieruit gezien ;) ).
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Samm

Ik heb in de buurt heel veel dierenwinkels, maar jumper is de enige die ik weet die ze verkopen.

Usya

Haha de dichtsbijzijnde jumper enz. liggen 100 km verweg van mij :p
Dan zal ik maar moeten bestellen ;)

Usya

Heejj iedereen,
Dank jullie voor jullie hulp.
Ik heb een site gevonden en ik ga binnenkort bestellen, maar ik heb nog een vraagje.
Hoelang duurt het voor een doos pellets van 4 kilo op is (met 2 grasparkieten)?
want ik wil graag bestellen maar de verzendkosten zijn best wel duur, maar als ik 2 dozen van 4 kilo koop worden de verzendkosten gratis, dus daarom vroeg ik me af of ik al 2 dozen zou kopen... maar ik weet niet zeker of dit wel de juiste beslissing is, dus help a.u.b :)

Samm

Met 5 kilo doe ik 5 maand, maar ik heb 4 parkieten dus ik denk in jouw geval een halve kilo per maand :)

Usya