vakantieopvang 30 aug t/m 12 sep omg Rotterdam

Gestart door lau, augustus 12, 2014, 22:48:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lau

Hallo Allemaal,

Ik ben niet bepaald actief op het forum dus ik ken jullie eerlijk gezegd niet, toch heb ik vraag mbt de mogelijkheid om opvang voor mijn parkietje te vinden.
Wij willen in september toch nog een last minute vakantie boeken, vandaar dat het wat kort dag is, maar dan moet ik wel een goed logeeradres kunnen vinden voor Chico.

Helaas kan Chico niet op zijn normale logeeradres terecht waardoor ik nu opzoek moet naar een andere opvang.
Bij vrienden en familie kan hij helaas niet terecht wegen kleine kinderen, katten of ze zijn te bang dat ze hem kwijt raken.
De buren willen hem wel voeren maar als zij 's avonds even langs gaan voor eten en drinken en hij verder de hele dag alleen is, vind ik dat nogal zielig.
In de meeste pensions kan hij amper tot niet uit zijn kooi of wordt hij in een dierenverblijf geplaatst waar hooguit af en toe iemand langs komt.
Om aandacht zal hij vast niet verlegen zitten in zo'n pension maar voor een vogel die dagelijks los vliegt en naar eigen behoefte in en uit zijn kooi kan, vind ik het nogal sneu om hem heel de dag opgesloten te laten.
Het is logisch dat hij bij een opvang niet zoveel los kan zijn als dat hij bij ons is, maar helemaal niet los is wel het andere uiterste.
Bovendien ben ik nogal bang dat ik hem, na zo'n opvang of verziekt, of ziek of helemaal niet terug krijg.

Dit denkbeeld brengt me eigenlijk naar jullie.
Vanaf mijn allereerste vogel heb ik heel veel informatie van zowel de site als het forum en jullie liefde voor parkietjes staat als een paal boven water.
Om die reden hoop ik eigenlijk dat er iemand is, in omgeving Rotterdam, waarbij Chico kan logeren.

Chico is een grasparkietje van 1 jaar oud
Ondeugend, erg druk en praatgraag.
Hij fluit alle melodietjes die wij ook fluiten, schreeuwt om je welkom te heten als je thuis komt na een dag hard werken en zit het liefst de hele avond op je schouder of onder je haar. Althans, als hij niet te druk is met voetballen.
Hij heeft ooit een kattenballetje gekregen en sindsdien is voetbal zijn favoriete bezigheid, of het nou samen met ons is of alleen.
Hij is bij ons erg veel los, heeft zo zijn favoriete plekjes en tegenwoordig houdt hij ook van kusjes.
het is al met al een heel lief en gezellig beestje.

is er iemand die Chico max 2 weken als loge wil hebben of weten jullie een goed adres in omgeving Rotterdam waar ik mijn vogeltje met een gerust hart achter kan laten?