Twee grasparkiet mannetjes zoeken nieuw thuis(LIMBURG)

Gestart door Mible, augustus 11, 2014, 16:45:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mible

Hallo parkieten-liefhebbers!

Wij hebben twee vijf jarige grasparkietjes (beide mannetjes) die een nieuw huisje zoeken. Het is helaas niet gelukt de parkietjes tam te krijgen. We vinden dat ze een wat leuker huisje verdienen met mensen die het misschien nogmaals probeert ze tam te krijgen en veel liefde te geven.

Ze zijn naar ons weten allebei hartstikke gezond en ze zijn niet gekortwiekt.

Als je interesse hebt kan je op dit bericht reageren, ik zal dagelijks even kijken. Ook krijg je bij de parkietjes het hok erbij en het voer wat we nog over hebben.

Groeten

Nicole en Roel

Kleintjes

Heb je misschien 'n foto van de heren? En hun woning?

Vreemde vraag misschien:Wat is de reden van afstand doen? Gedragsproblemen? Verandering in de situatie?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mible

Reden is verandering van de situatie. We zijn recent gaan samenwonen en sinds we geen van beiden echt een band hebben met de vogeltjes besloten we een goed ander huisje voor ze te zoeken. Ik ben zelf erg gevoelig voor geluidjes enzovoort en sja parkietjes zijn nou eenmaal kletsers die me in de ochtend al rond zes uur t bed uit kwekkeren.
Ze hebben geen gedragsproblemen en hebben ook.nog nooit gebeten. Het zijn gewoon een stelletje kletskousen.



Kleintjes

Heb eens goed naar de foto's gekeken, je hebt 'n koppeltje. De groene is 'n dame, bruin neusje (tenzij de foto vertekend).
De blauwe is minder goed te zien, maar lijkt 'n blauw neusje te hebben.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mible

Huh, nooit geweten (nou is mijn kennis van parkieten ook niet erg groot) maar je hebt gelijk.

Maar als u interesse heeft en ze een goed huisje kan bieden mag je ze zo hebben.

Kleintjes

Ik denk, dat hier wel 'n slotje op mag ;)
De kleintjes zijn geadopteerd ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses