Piepend geluidje

Gestart door Annet1970, augustus 08, 2014, 22:54:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annet1970

Vanavond kreeg onze parkiet Bobje van het ene op het andere moment een piepje bij zijn ademhaling. Niet de hele tijd maar wel regelmatig. Verder is hij wel goed in z'n doen. Hij speelt graag en de eetlust is ook nog goed. Hij heeft trouwens ook wel eens poepjes die tussen z'n veren blijven zitten en heb deze week z'n kontje schoongemaakt. Zijn ontlasting is altijd zo geweest. En wat hij ook wel eens doet, is z'n vleugels van z'n lichaam houden. Dan lijkt hij net een cobra. Wij dachten eigenlijk dat dat was om indruk te maken. Maar ik schrok wel van dat piepen. Moet ik me hier zorgen over maken?

Annet1970

Ik ben ondertussen verderop geweest met Bobje. Hij heeft last van luchtpijpmijt. Nu heeft hij druppeltjes in z'n nek gehad en Billie ook uit voorzorg. Het ging dezelfde dag al veel beter en met een weekje moet hij helemaal opgeknapt zijn. Pfff, helemaal opgelucht dat het weer goed komt :)

Kleintjes

Heb dit topic gemist :( Excuses hiervoor.

Goed dat je naar de dieren arts bent geweest en dat je kleine vriend nu weer opknapt :)
Mijten zijn vervelende mini-monsters, meestal gelukkig goed en vrij eenvoudig te behandelen.
Succes!  :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses