Bibi en Barri uit Amstelveen zoeken een huisje!

Gestart door Saskia, juli 26, 2014, 17:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia

Wij zoeken een lief baasje voor twee grasparkietjes, Barri is een grijs mannetje en 1 jaar oud. Bibi is een Indo geelmasker ( wit) vrouwtje en ik gok haar ietsje ouder.  Ik heb Bibi uit het asiel gehaald een paar maanden geleden. Vandaar dat ik de leeftijd niet weet. Beiden zijn dol op andere vogels maar niet echt op de hand/ mens. Ze zullen niet bij je komen zitten. Wel vinden ze het heerlijk om los te vliegen.
Op dit moment hebben wij 4 parkieten en ik vind het iets te veel van het goede. Ze kunnen al zo lekker babbelen maar keer 4 is soms net te veel  ;) Het zijn twee stelletjes en vandaar de vraag of iemand de twee een gezellig thuis wil geven.
Ik hoop op leuke reacties. Wij wonen in Amstelveen.

Loeky

Ik vind het erg jammer dat je een parkietje wat je uit het asiel hebt gehaald weg doet.  :'( Ik hoop dat ze gauw een huisje vinden waar ze wel welkom zijn.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Saskia

Voor de duidelijkheid, ze gaan alleen weg als het een goed thuis is. Anders niet, dan vind ik het ook te zielig en blijven ze bij ons. Ik zet het niet voor niets op een parkieten forum, daar verwacht ik liefhebbers van parkietjes.