Geel parkietje man vermist omg. Utrecht Zuilen

Gestart door Femke, juli 07, 2014, 00:23:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Femke

Op 29 juni is mijn parkiet Phoebe (Fiebie) weggevlogen.. Helaas was ik zelf niet thuis, dus heb hem ook niet meer kunnen roepen. Hij vloog thuis altijd los en kwam graag bij je zitten. Je kan hem niet aaien. Hij praat heel veel en zegt de volgende dingen: kusje kusje, heey Phoebe, kom is, hallo doekoe.

Vanmorgen ben ik teruggekomen van mijn vakantie en ik mis hem enorm! Ik had Phoebe al 6 jaar.. Vindersloon €100!

Ik ben net nieuw op dit forum en hoop dat ik dit berichtje op de goede plek heb gezet. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Femke uit Utrecht
*knip* Uit veiligheidsoverweging telefoonnummer verwijderd. Bij vinden graag PB sturen.
Ik heb je telefoonnummer opgeslagen.

Loeky

Dag Femke,

Wat naar zeg. Je hebt je berichtje onder het goede kopje gezet hoor. Onder dat zelfde kopje kun je tips lezen als je parkietjes vermist is.
Het staat onder het kopje vermist/ gevonden.

Veel sterkte en ik hoop dat je parkietje nog terug komt.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Femke

Dank je :-) Er zijn posters opgehangen in de buurt. Hij staat op Marktplaats, FB, Huisdierenmeldpunt, op deze site.. Zijn kooi staat nog buiten op het balkon en verder kan ik alleen maar afwachten..

Hoe groot is de kans dat mijn parkiet gaat overleven? Het is een fit slank beestje. Altijd los en flink vliegen door de huiskamer en keuken..dus veel beweging gewend.. Maar gaat hij het buiten overleven, na 6 jaar gevoerd te zijn.. En hoe groot is de kans dat hij ergens komt aanvliegen en zich laat vangen? Gebeurd dit vaak?

Wat een stilte in huis.. Ik zit er sterk over te denken om weer een parkietje te nemen..mocht Phoebe terug komen, heeft hij meteen een vriendje.. :D