Contacten in de UK?

Gestart door Missygirl, juni 14, 2014, 21:46:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missygirl

Hallo allemaal,

Heeft er iemand hier op het forum contacten, wat betreft de aanschaf van parkieten, hier in de UK (Schotland)?
Ik ken maar 1 winkel hier in de omgeving die parkieten verkoopt, ik zou graag ergens anders ook willen kijken.

Alvast bedankt!

Groetjess

Parkieten-Freak

Heb je het al een bij dierenartsen in de buurt of bij lokale dierenwinkels geïnformeerd? Vaak weten zij wel goede adresjes.


Missygirl

Ben naar de dierenwinkel hier in het dorp geweest,die verkoopt parkieten die hij van een kweker krijgt,maar ik kreeg niet het adres van de kweker.. :(

Niet alle dierenwinkels verkopen hier levend kleindier en tuincentra verkopen hier ook geen dieren. En de dierenwinkel waar ik ze wilde halen is falliet...*zucht*
Parkieten zijn hier geen veel voorkomend huisdier helaas.
Maaar ik geef nie op :P

Kleintjes

Ik zal eens kijken of m'n Engelse vriendinnen iets weten. De meiden zitten overal verspreid, en ook hen hebben weer contacten xD
Zal eens rondvragen voor je :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

@ Missygirl
Kan de dierenarts je niet helpen? Of een advertentie in de supermarkt (ik weet niet of ze dat in de UK ook doen?).