Snuggles Hersenletsel?

Gestart door snuggles, november 25, 2005, 17:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Hoi Dorine,

Domme vragen kunnen niet geslted worden, slechts de vragen die niet gesteld worden zijn dom ;).

Erg jong zal Snuggles niet meer zijn, maar dan nog maakt het wennen dan natuurlijk geen verschil. Waarschijnlijk is Snuggles het gewend geweest om veel los te vliegen bij de vorige eigenaren waardoor hij wilde losbreken? Wie zal het zeggen, Snuggles zelf kan het niet vertellen  :lol: .

Groetjes, Ingrid

snuggles

nou niet zeggen...hij kletst de oren van je hoofd hahahaha de hele dag fluiten en zingen en hij lijkt ook de honden te imiteren (blaffen/grommen). Ik kijk het gewoon aan en probeer hem zoveel mogelijk afleiding te geven...

Chantalleke

Hallo Dorine,

Allereest, ook ik vind geen enkele vraag dom. Vooral omdat je hebt aangegeven dat je geen enkele ervaring hebt met parkietjes. In zo'n geval kun je beter een vraag te veel stellen dan te weinig.

Wat jij met jouw honden hebt, hebben de meeste mensen van dit forum met hun parkietje. De meeste mensen krijgen dan ook de kriebels bij het beeld van zo'n klein nieuwsgierig vogelvriendje bij een grote bench met ook nog eens een hond erin. Voor jouw honden is het parkietje ook vreemd, want hij was er zo maar van de een op de andere dag. Ook al zou je hond geen kwaad willen....met een parkietje spelen is ook geen optie, want de kans dat Snuggels gewond raakt is heel groot. Mijn parkietjes willen altijd heel graag samen met mijn konijntje met hun tralieballetje spelen en dat vinden we al te risicovol! Ons konijn kan nog zo'n knuffel zijn, als hij zou schrikken zou hij per ongeluk kunnen bijten of trappen... :huh: En dan is een konijn zelfs nog een prooidier, in grote tegenstelling tot jouw honden ;) Kortom, ik denk dat iedereen je hier heel erg op he hart wil drukken: ben alstjeblieft voorzichtig!

Net wat Ingird zegt, parkietjes kunnen nogal eens een vreemde indruk maken als ze net nieuw zijn ergens en nog moeten wennen. Sommige gaan stil in een hoekje zitten, andere proberen op allerlei manieren te ontsnappen. Het over de bodem van de kooi heen en weer rennen is typisch iest wat parkietjes doen om eens te kijken of ze een uitweg zien. Ja-knikken doen mijn parkietjes als ze ergens laaiend enthousiast van worden. Je zult zien als Snuggels wat langer bij jullie is je hem ook steeds beter gaat begrijpen. Zijn taal is heel anders dan die van je honden, dus probeer dat ook maar niet te vergelijken. En vraag het gerust als iets je niet duidelijk is.

Veel plezier met Snuggels
Chantal