fruit

Gestart door azalaia, mei 22, 2014, 19:42:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

azalaia

Die blauwe parkiet Jip, waarvan ik dacht dat dit een mannetje was en ook in de winkel leek het erop omdat hij een blauwachtige neusdop aan het doorschijnen was, kleurt nu bruinig, dus heb ik 2 dametjes. Die gele Janneke is een paar maanden ouder, dus ik denk dat de jongste Jip nu  4 maanden is en die gele 6 of 7 maanden. Maar ze zitten in elkaars snavel en ze krauwen elkaars kopje, en af en toe hebben ze ook mot met elkaar, maar dat is ook zo weer over. Jip blijft de brutaalste, absoluut... ;D

azalaia

Ik vergeet vaak om even op deze site te kijken, vandaar mij late reacties aan jullie. Ik moet even instellen dat ik een mailtje krijg als er iemand heeft gereageerd. Dan word ik er vanzelf wel aan herinnerd.

azalaia

Die blauwe parkiet is net een clowntje, de  hele dag bezig, dan weer met een belletje, een draadje ergens van, spiegeltje, nu hangt ze weer ergens ondersteboven aan iets te trekken en te rukken haha....Die groene is een stuk rustiger en veel minder ondernemend maar ze heeft wel plezier in haar maatje dat nu achteraf ook een vrouwtje blijkt te zijn. Ze gaan prima met elkaar om.