Parelparkiet bijt!

Gestart door kimbo92, mei 17, 2014, 12:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kimbo92

Ik heb sinds een tijdje een parelparkiet. Hij was eerst van mijn moeder, maar omdat hij heel erg naar mij toe trok en eigenlijk alleen bij mij wilde zijn, heb ik hem overgenomen. Hij wilde altijd bij me zitten en was niet bij me weg te slaan. Hij kwam helemaal met zijn lijfje tegen mijn nek zitten en onder mijn haar, dan was zijn dag weer goed :) . Daar is nu niks meer van over. Toen hij net bij me was, bleef het hetzelfde. Nu durf ik hem niet eens meer zijn kooi uit te laten. Zodra het kooitje open is, bijt hij me; in mijn handen, mijn armen, mijn nek. Waar die me raken kan bijt ie. Het doet ook echt pijn en ik heb overal bultjes/ wondjes waar hij gebeten heeft. Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn/ wat ik eraan kan doen? Ik probeer hem steeds direct terug te zetten in zijn kooi, maar ik ben nu echt op een punt dat ik hem niet meer los durf te hebben...

Kleintjes

Hoe oud is de Pyrrhura? Is er iets veranderd in de omgeving, behalve dat hij nu bij jou woont?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

kimbo92

Hij is nu ongeveer twee jaar oud. Er is verder niks veranderd in de omgeving. Wel is zijn favoriete speeltje (letterlijk) uit elkaar gevallen vlak nadat hij hier kwam. Daar is nu iets anders voor in de plaats.