Vraag van een forum lid voor parkietjes over te nemen krijg mail niet verstuurd.

Gestart door Ulla, mei 02, 2014, 10:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ulla

Hallo,
kreeg vorige week een mail van een lid hier om eventueel parkietjes over te nemen.
Helaas kreeg ik mijn antwoord mail terug, vandaag weer geprobeerd, maar weet niet waarom het niet lukt. Wij gaan morgen terug naar Ameland en zouden eventueel via de betreffende plaats kunnen rijden. Je kunt mij vanavond nog bereiken via 0049-228-347816. Wil je mijn gsm nummer kan dat ook. 0645308570. Dit mag later wel weer weg maar verder geen probleem als het hier nu even staat. Hoop dat we nog contact kunnen krijgen. Ik probeer ondertussen te proberen wat er met die foutmelding aan de hand is. Alle andere mails lukken namelijk gewoon.

groetjes Ulla

Loeky

Wat vervelend zeg. Weet je zeker dat het parkietje nog niet is verkocht? Ik zal er in ieder geval een melding van maken.
Ik hoop dat het alsnog lukt.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkieten-Freak



Kleintjes

Als 't retour komt via de email - niet pb - dan is 't email account niet bereikbaar. Niet iets, dat wij kunnen verhelpen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kiki92

Volgens mij waren die parkietjes ook al verkocht, als ik het mij niet vergis