Horen Jullie Ook Dat Joey Ritchy Zegt

Gestart door joey, november 24, 2005, 17:01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

Hallo
Een vraag,luister even naar het filmpje.en dan wil ik van jullie graag weten of jullie ook horen dat joey ritchy probeerd te zeggen.
Mijn familie verklaard mij voor gek :blink:

joey

het lukt niet om het filmpje erbij te zetten

sorry!!!!!!!!!!!

sasjuh

kan je nergens anders dat filmpje laten horen dan?

misschien ken je hem op een apparte site zetten ?

groetjes

joey

http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=0LPKSTA...HG2O5OEPIQONHMQ



dat is de link je kunt niets zien maar wel horen ben eens benieuwd wat jullie er van vinden

Parkieten-Freak

#4
mijn parkiet gooit roet in het eten: ik hoor wel een vrouwenstem, maar Croky begint onmiddelijk mee te kletsen als hij het vogelgeluid hoort.
Kortom: ik hoor niks :(


Chantalleke

Hoi hoi,
Om eerlijk te zijn hoor ik niet een heel duidelijk Ritchy. Wel probeert Joey de klanken die hij hoort van jou na te doen volgens mij.
Als jij maar begrijpt wat hij er mee bedoeld, toch? :P

Sjefke heeft ook een heel specifiek 'fluitje' waarmee hij naar zijn belletje roept. En als hij wil slapen maakt hij het geluid van onze piepende deur uit de flat. Als de telefoon gaat maakt hij het geluidje wat de telefoon geeft als ik hem op het basisstation terugleg. Kortom hij kan heel goed duidelijk maken met zijn eigen taaltje wat hij bedoelt. Mensen die Sjeffie niet kennen weten dat natuurlijk niet, maar wij snappen hem wel hoor  :D

Gewoon blijven oefenen met Joey
Succes
Chantal

Sonja

#6
Hallo,

Het lijkt inderdaad of Joey de klanken van je stem enigszins na probeert te doen. Dat zou een beginnetje kunnen zijn van meer.
Mijn parkietjes praten alletwee, en omdat ik het ze leer herken ik het ook heel snel. Ze leren er nog steeds bij, en het blijft een geweldige ervaring wanneer ik merk dat ze weer iets nieuws zeggen. :D
En het allerleukste is nog om te zien hoeveel plezier ze er zelf in hebben, hihihi, ze staan er soms zo enthousiast bij te 'headbangen'.... :P

Het eerste wat ze nadoen, is de toon waarop jij het woordje of zinnetje zegt. Het eigenlijke woordje komt later pas.
Dus: gewoon lekker blijven praten tegen Joey! Wie weet......

Groetjes, Sonja.

joey

hallo
Ik was zo trots gisteren dat ik gelijk de hele familie ben afgerend met de camera,
om ze te laten luisteren :D ,Niemand hoorde iets.Ik hoor het wel,ik denk niet dat het nog lang duurt voor dat je het goed hoort wat hij zegt.




                             gr sylvia Joey en Ian

Deesjebeesje

Ik hoor zelf ook geen Ritchy, maar hij probeert je wel na te doen. Dus blijven oefenen!

sasjuh

haha bij mij ook hetzelfde probleem, dusty begint gelijk mee tefluiten als ik probeer teluisteren  :D

maar ik denk dat het niet lang meer duurt  :D  voordat je het hem goed hoort zeggen

Maartje Emons

Hij bootst in elk geval jouw klanken naar. Maar net zoals bij de anderen krijg ik een groot fluitconcert van Pino en Chico. VOoral Chico hield niet meer stil, net alsof hij jouw parkietje helemaal begrijpt. Echt super leuk.

Maartje Emons

Misschien is het een idee om wat vaker onze kwetterende vrolijke parkietjes op te nemen en op het forum te plaatsen. Zodra ik het geluidje afspeel gaan Chico en Pino hartstikke hard roepen. Dus ik speel het een paar keer achter elkaar af en ze blijven maar roepen en zingen en kwetteren. Super grappig.