Leuk stel grasparkieten aangeboden!

Gestart door Mattanja, april 29, 2014, 16:05:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mattanja

Hallo allemaal,

Wij zijn Pino (links op de eerste foto) en Odie. Pino is ongeveer 3 jaar en Odie wordt deze zomer 5 jaar. Wij zijn tamme grasparkietjes die houden van gezelligheid. We zitten in de kooi bij Marley, onze grote valkparkietvriend. Dat vinden we heel gezellig!
Ik, Pino, kon zelfs mijn eigen naam zeggen! Maar toen ik bij Odie kwam, vond ik het veel leuker om in zijn taal te kwekken. We zijn gek op elkaar en toen bijna alles tegelijk; slapen, wassen, eten. Als de ander wat doet, wil ik dat ook opeens doen! Zo hebben we bijvoorbeeld altijd ruzie om dezelfde schommel. Terwijl er drie schommels in de kooi hangen!

We willen nu graag naar een ander huisje waar er veel aandacht óf veel ruimte (het liefst natuurlijk allebei) voor ons is. Bijvoorbeeld een huisje met kinderen of in een volière.
Het gaat ons baasje om een goed nieuw huisje, daarom valt over de prijs te onderhandelen. De kooi mag met ons mee, het liefste wel, maar hoeft niet. Voor ons wel fijn want aan deze kooi zijn we gewend.
Marley gaat niet met ons mee. Maar we vinden vast wel andere vriendjes!

We houden niet zo van mensen, maar vliegen wel graag los. Odie zit het liefst voor het raam en Pino het liefst bij de spiegel. We durven wel bij mensen te zitten hoor, maar komen zelf gewoon niet zo snel!

Word jij ons nieuwe baasje? Stuur dan een mailtje naar ons baasje.

Hopelijk kwetteren we straks bij jou in huis of de volière!

Tot kwetters,
Odie en Pino

Kleintjes

Waar woont dit waanzinnig mooie duo?
Is wel handig te weten ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses