Vriend of vriendin gezocht!

Gestart door Coco14, april 07, 2014, 09:55:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coco14

Hallo,

Voor Coco wil ik graag een huisgenootje aanschaffen. Volgens mij is Coco een man, klopt dat?
Dan maakt geslacht niet uit.

Regio:noord- brabant,  west-brabant of zuid-holland (tot en met Rotterdam vanaf het zuiden gezien)
Kleurslag voorkeur: blauw, hemelsblauw, violet, witvleugel, regenboog, veel wit of lichte kleuren.
Geslacht: afhankelijk van Coco
Leeftijd: vanaf zelfstandig uitvliegen
Kweker: het liefste een die de vogels regelmatig in de hand neemt en veel aandacht aan zijn vogels geeft.

Indien iemand binnenkort een nestje heeft hoor ik het graag zodat ik een grasje kan reserveren!

Groetjes!

Thanetrunner

Het is zeker een mannetje.

Als je geen kweekplannen hebt, kies voor een mannetje erbij, scheelt een hoop gedoe als de pop toch haar zin wilt doordrijven ;-)

Nelis

Hoe oud moet het vriendje/vriendinnetje zijn?
Ik heb op het moment een aantal jongen in het blok zitten, ik weet niet precies hoeveel. Ik schat dat ze over een week of twee a drie kunnen uitvliegen. Ze zitten wel in een buitenvoillère, maar als ze zo jong zijn kan je ze nog erg makkelijk handtam maken.
Ik kom uit Vlijmen, bij Den Bosch. Dus de afstand zal denk ik ook wel te doen moeten zijn, kijkende naar de richtingen die je aangeeft. Laat maar wat horen als je interesse hebt! :)

Groetjes Niels