parkieten oppasser regio st truiden belgie

Gestart door matsoe, maart 02, 2014, 18:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

matsoe

Hall,o

Weet je niet bij wie je je parkiet moet laten als je op vakantie wil of er even tussen uit wilt?

Ik let wel op onze gevleugelde vrienden, ik beschik over de nodige vliegruimte en een eventuele kameraad en speeltuin.

Ik woon in Linter ( rond Tienen, Sint -Truiden) in Belgie  :)

Kleintjes

Citaat van: matsoe op maart 02, 2014, 18:43:19
Hall,o

Weet je niet bij wie je je parkiet moet laten als je op vakantie wil of er even tussen uit wilt?

Ik let wel op onze gevleugelde vrienden, ik beschik over de nodige vliegruimte en een eventuele kameraad en speeltuin.

Ik woon in Linter ( rond Tienen, Sint -Truiden) in Belgie  :)
En wat verwacht je als tegenprestatie? Halen / brengen? Wat nog verder allemaal?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

matsoe

#2
Dat ze ze brengen, en een kleine vergoeding.

Kleintjes

#3
Citaat van: matsoe op maart 03, 2014, 12:03:22
Dat ze ze brengen, en een kleine vergoeding.

En verder?
Hun eigen voer meebrengen, geef je ze groente en fruit or juist niet?
Zijn er nog andere dieren in huis?
Wordt er gerookt?
Wat voor bodembedekking wordt er gebruikt als de kooi(en) schoongemaakt wordt? Of moet ook die zelf worden meegebracht?

Geef eens wat meer informatie, met zo weinig informatie, zul je denk ik niet veel 'aanvragen' krijgen. Ik zou persoonlijk altijd willen weten waar m'n vriendjes terecht komen, en hoe alles daar dan gaat (als ik ze weg zou brengen naar 'n oppas).  ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

matsoe

#4
Er word niet gerookt, er is nog een hond en kat maar deze komen niet op de kamer waar ze vrij kunnen vliegen. Ze krijgen schelpenzand bij het kuisen van de kooi. Verder is het zo dat wat je meegeeft je niet moet betalen en omgekeerd  :)

(Even wat duidelijker gemaakt.)