Goede kweker Brabant?

Gestart door Timoo, februari 27, 2014, 15:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timoo

Hallo allen,

helaas is ons parkietje gisteren overleden aan vermoedelijk een kropinfectie, helaas waren we er te laat bij.
Nu zijn we opzoek naar een nieuw grasparkietje, maar via google of marktplaats kan ik eigenlijk geen goede kweker vinden, liefst in Brabant.

Hopelijk kan iemand mij helpen?

gr

Loeky

Jammer dat jullie er te laat bij waren :'( Veel sterkte gewenst met het verlies!
Je zou ook eens aan een opvangparkiet kunnen denken. In het asiel van Eindhoven
zit een parkietje zag ik net op www.ikzoekbaas.nl Hij is eg mooi!

Persoonlijk zou ik geen dieren kopen via Marktplaats.

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Timoo

bedankt voor je reactie,

het liefst zijn we op zoek naar een jonkie (ong 7-8 weken) van een goede kweker

Die uit de opvang dan weet je ook niet wat je binnen haalt (wat soms ook wel het geval is bij een dierenwinkel)

Loeky

Prima, maar ze worden echt wel goed gecontroleerd op ziektes enz.. hoor. Het is nu geen kweektijd dus daarom zijn er weinig
parkieten te koop. Ik denk dat in april de eerste parkietjes weer te koop zijn. En ook oudere parkietjes zijn nog prima tam te maken hoor.
Als je maar geduld hebt.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Kleintjes

Op 't Prikbord kun je ook parkietjes vinden, uit (bijna) alle windhoeken.
Jonge vogeltjes vindt je nu niet veel, is 't nog geen seizoen voor, zoals Loeky aangaf.

Asiel dieren zijn goed gecontroleerd op ziektes en dergelijke. Regelmatig zijn dit nog jonge dieren, en zelfs tamme diertjes worden er gevonden / geplaatst.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Dirk92

Waar in brabant zit je of maakt het rijden niet uit?
Kleine Gijsje en Jip

Timoo