bezorgd

Gestart door sam23, februari 01, 2014, 14:47:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sam23

hoi hoi,

graag wil ik een vraag stellen over mijn jongste parkietje. het is een eigen kweek, ben er supertrots op, al gaat alle eer natuurlijk naar de parkieten-ouders :P

alleen nu zag ik wat zwarte dingetjes op zijn koppie, en ook een rood sprietje ertussen. zou iemand mij kunnen vertellen of dit oke is, of dat het een teken is van luis o.i.d.? laatst heb ik al mijn parkieten gecontroleerd op "beestjes" (vastgepakt en goed onder de veren gekeken op aanraden van iemand). dat zag er allemaal goed uit.
mijn parkieten zitten trouwens buiten :)

hierbij de foto's, ik hoop dat duidelijk te zien is wat ik bedoel.

alvast heel erg bedankt!

groeten Sam

Samm

Foto's zijn wederom onduidelijk, zie alleen een zwarte waas.. Kan het niet zijn dat die gepikt is? Of dat er op zijn hoofd gepoept is?

Kleintjes

Ziet er uit als gewoon nieuwe pennetjes. Foto is echter onscherp, mischien dat je 'n scherpere foto kunt maken?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

sam23

Haha ben niet zo'n goede fotograaf :P ::)

Op zijn hoofd gepoept is het in ieder geval niet :-)) maar zal morgen zeker een nieuwe foto maken!.

Sonja

Voor mij ziet het er ook het meest uit als nieuwe pennetjes, en het rode sprietje waar je het over hebt lijkt mij de huid te zijn, die er doorheen schemert.

Groetjes
Sonja