Rouw Pagina

Gestart door thexfile, november 21, 2005, 13:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

thexfile

vraagje is het misschien niet beter om een aparte rubriek / pagina te openen voor mensen die zeg maar een rouw advertentie of iets dergelijks willen plaatsen en daar over willen praten ??

lijk me nl een stuk netter en makkelijk als dat op 1 plaats komt in plaats van bij mededelingen en zo....

was gewoon iets wat in me op kwam in eens....

groetjes felix


joey

Vind ik een heel goed idee van jou :D





                    gr sylvia Joey en Ian

Safrena

Hey thexfile

Dit voorstel is al een keer gevraagd door iemand hier op het forum en de beheerders en moderators hebben toen beslist om dit niet te doen ;)

vele groetjes

thexfile

CiteerHey thexfile

Dit voorstel is al een keer gevraagd door iemand hier op het forum en de beheerders en moderators hebben toen beslist om dit niet te doen ;)

vele groetjes
[snapback]17102[/snapback]

mmm raar want vind het eigenlijk wel aan de ene kant slordig want ja zo weet je niet waar je moet zoeken en staat het zo door elkaar en dat vind ik dan aan de andere kant ook niet echt respectvol als je berijpt wat ik bedoel.....

heb die er van mij ook maar niet bij gezet want de kansdat iemand hem ziet op tijd is klein.....

maarja daar beslis ik niet over... vind het wel jammer....

agja was te proberen.....


Jorijn

#4
Citeermmm raar want vind het eigenlijk wel aan de ene kant slordig want ja zo weet je niet waar je moet zoeken en staat het zo door elkaar en dat vind ik dan aan de andere kant ook niet echt respectvol als je berijpt wat ik bedoel.....

heb die er van mij ook maar niet bij gezet want de kansdat iemand hem ziet op tijd is klein.....

maarja daar beslis ik niet over... vind het wel jammer....

agja was te proberen.....
[snapback]17148[/snapback]

De hoofd reden dat dit niet gebeurd is dat er niet 'dagelijks' parkietjes overlijden.
en zoiezo, als een Parkietje overlijd, krijgt iedereen reacties in de trend van 'veel sterkte'.

Natuurlijk is dit allemaal heel lief, maar een apart subforum met alleen maar berichten met 'sterkte' ?

Dat zie ik toch niet zo zitten. Je mag best een berichtje openen in mededelingen. Maar een apart subforum komt er niet :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

#5
En ik heb aan dit onderwerp niets toe te voegen.
Nou ja....bijna niets dan:  ;)

Iedereen, die naar eer en geweten alles heeft gedaan om zijn of haar parkietje een mooi en goed leven te laten lijden en gewaakt heeft over de lichamelijke en geestelijke gezondheid van de vogel, mag van mij een berichtje plaatsen.
Sterker nog: in dat geval stel ik een bericht van overlijden ten zeerste op prijs.

Maar wat als mensen hun parkiet verwaarlozen, tegen alle advies in niet naar een dierenarts gaan, of meerdere malen achter elkaar melding maken van het feit dat hun nieuwe, jonge parkietje alweer overleden is.......wat moeten we daarmee?
Daar gaan we dus geen rouwhoekje voor inrichten. :blink:

Eh...slotje dan maar?
*Klik*