Gezocht: mannetje in omgeving Utrecht

Gestart door foxie13, januari 25, 2014, 11:37:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

foxie13

Gisteren is mijn parkietje Fox overleden. Nu zit Fritz (vrouwtje) 2 jaar, alleen. Ik ben voor haar opzoek naar een mannetje die het liefst al een beetje tam is.

DobbyFloppy

Och sterkte met het verlies van je parkietje!
Hoop dat je snel een lief vriendje/vriendinnetje vindt voor je parkietje ;)
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

foxie13

Dank je DobbyFloppy. Ze is er helemaal stil sinds gisteren, hoop dat ik snel voor haar een maatje kan vinden.

lu

#3
Hallo Foxie,

Ik heb een mannetje, Pietje, waar ik een goed thuis voor zoek. Ik woon in Utrecht en er staat onder opvangadres gezocht ook een fotootje van Piet. Hij is een groen en gele grasparkiet. Misschien is het goed als je belangstelling hebt om eerst te kijken of het klikt tussen die twee.
Je kan mij altijd mailen hierover,dan kunnen we daarna even kontakt opnemen. ik zou blij zijn met een goed adresje voor Piet. Hij is namelijk gewoon komen aanvliegen .

vriendelijke groet
Lucienne Coenegracht
*KNIP* Mailadres gewist ivm. spam. Jullie kunnen best via pb contact opnemen. Gr. Sara

foxie13


lu

hallo foxie,

Ik zie geen PB in mijn postvak, is het verwijderd?
Groetjes
Lucienne

foxie13

Oke, dat is raar  :o. Ik had gevraagd of ik een keer langs kon komen om hem te bekijken. Maar ik ga morgen naar een parkietje in een asiel. Dus misschien ben ik morgen al voorzien...Sorry had het berichtje vorige week verstuurd en wil voor mijn parkietje zo snel mogelijk een vrindje.

foxie13

#7
Hier mag een slotje op, ik heb een leuk parkietje opgehaald in vogelopvang Soest.  :D

Loeky

Wat goed van je een adoptieparkietje :) Hier komt het slotje...
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19