Parkietje met 'n "aroma"

Gestart door Kleintjes, januari 16, 2014, 23:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

De vraag is al eens vaker voorbij gekomen, en dan ging 't over natte parkeitjes. Deze keer niet.

Onze gekke meid Cookie, heeft namelijk haar eigen "parfum", een nogal onaangenaam geurtje, dat geen van de anderen heeft. De vorige grasjes hebben dit 'parfummetje' ook nooit gehad.
Is 'n behoorlijk sterke geur die je ruikt als je bij haar in de buurt bent. Ze is 2 jaar, gezond, vrolijk, actief, etc. Enigste wat bij haar wel anders is, zijn de poepjes, die zijn nooit echt vast geweest. Als ze stress heeft of is geschrokken is 't zelf alleen waterig. Verder is er niks aan de dame te zien, behalve dan te ruiken.

Natte grasjes ruiken heel anders dan dat zij ruikt - en dan zelfs droog. Als ze nat is, is 't echt niet te genieten. Ben eigenlijk stiekem blij dat zij niet van 'n lekkere douchebeurt houdt, hoewel ze af en toe even blijft zitten en er dan weer vandoor gaat.

Enig idee, wat de oorzaak van haar "lichaamsgeur" kan zijn? De geur is moeilijk te omschrijven :S
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Wat raar, ik heb er nog nooit van gehoord en heb het bij mijn parkieten ook nog nooit meegemaakt.
Nu ruik ik niet echt goed maar dit zou mij toch wel zijn opgevallen.
Is het niet de moeite waard zijn om er eens een mailtje naar Hedwig aan te wagen, kijken wat zij hierover zegt?