Rare neus dop ?

Gestart door Rakker, december 31, 2013, 14:33:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rakker

Mijn grasparkietje Rakker, haar neus dop is al heel lang best wel dik en een rare kleur naar mijn idee.
Hij ziet er gewoon niet natuurlijk uit.
Ik dacht eerst dat het gewoon is omdat ze nog haar echte kleurtje moet krijgen maar ze heeft het al zo lang dat het me niet lekker zit, wat zou het kunnen zijn? Ze is nu denk ik bijna een jaartje oud.




Sonja

Voor zover ik vanaf deze foto's kan bepalen, zou ik zeggen dat het een gewone neusdop is.
De bruine kleur is normaal en popjes kunnen -zeker als ze broeds worden/zijn- een neusdop krijgen die wat onregelmatiger is van structuur.
Ik vind Rakker overigens een prachtig parkietje, wat een mooie kleurtjes heeft ze!

Samm

Als je het niet vertrouwd dan even een foto sturen naar Hedwig :)

Kleintjes

Ik sluit me bij Sonja, ik zie er ook niets vreemds aan. Ziet er net zo uit als de dop bij 2 van mijn 3 dames :)

Is inderdaad 'n knappe dame :) En lekker nieuwsgierig / 'brutaal', geloof ik ook ;)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rakker

#4
Bedankt allemaal! Ze kan inderdaad lekker brutaal zijn haha.. ;)

Toch maar nog een foto genomen voor zekerheid. Dit keer van de zijkant, misschien iets duidelijker van hoe dik het is? De foto is wel een beetje vaag merk ik nu.