eitjes rose

Gestart door cilia 1961, december 08, 2013, 18:08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cilia 1961

Hallo

Ik kom net bij een kennis vandaan en zij heeft een parkiet die 4 eitjes in het nestblok had gelegd. Ze vroeg aan me of ik langs deze weg wilde vragen of ze bevrucht zijn. Er is een man bij.
Het popje zit er wel de hele dag op.

(Leestekens zijn geen overbodige luxe, maakt 't 'n stuk leesbaarder ;) )

Samm

Via deze weg kan niemand zien of ze bevrucht zijn, dit zal ze zelf moeten bekijken, er is op dit forum al het 1 en ander geschreven hierover, je kan de zoekfunctie gebuiken en zo de informatie wat ze nodig heeft opdoen.

Kleintjes

Naar aanleiding van de vraag, vraag ik me af of die kennis eigenlijk wel weet waar ze mee bezig is.

't Is helemaal geen goede tijd om te kweken, is veel te koud inmiddels.
Als ze geen idee heeft of de eitjes bevrucht zijn of niet, geeft me eigenlijk al meer dan genoeg reden om te adviseren dat ze zich eerst eens fatsoenlijk inlezen, en dan pas 'n nestblok ophangen. Er is zo veel wat er bij komt kijken en wat er kan gebeuren. kweken is meer dan 'n koppeltje hebben en er 'n nestblok in hangen.

Helaas is er dus al 'n blok, met eitjes. Op 't forum en op de home page, staat er meer dan genoeg over uitgelegd. even de zoekfunctie gebruiken, zoals Samm al aangaf, doet wonderen ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses