advies gevraagd spullen aanschaven voor 2 jongen grasparkietjes

Gestart door bink79, december 03, 2013, 22:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

De plastic zitstok die tussen de beugels hoort aan de grote deur-opening kun je vervangen door 'n houten, dan heb je zitplaats voldoende.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

DobbyFloppy

Ik zou die plastic stok eruit halen en er minstens nog 2 houten zitstokken bij mogen.
http://www.petsplace.nl/vogel/dierenverblijven/adori-houten-zitstok-2-stuks-inclusief-dopjes35cm~725641 eventueel wat langer.

http://www.petsplace.nl/vogel/dierenverblijven/savic-zitstok-hout-a-3cm~M-702198
Deze heb ik zelf ook hangen ik vindt ze behoorlijk stevig. Heb deze er al paar jaar in en in die tijd is er slechts 2 stuk gegaan, bevestigtinging viel van de stok af. Maar ze zijn zeer makkelijk te bevestigen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Sonja

Ik heb ook een kooi gehad vroeger met zo'n deur met een zitstok.
Die stok zit in het verlengde van de kooi zelf en neemt best wat plaats in omdat hij net andersom zit als de rest van de stokken.

Ik zou er dan ook niet meer stokken bij doen dan de stok in de deuropening, anders wordt het erg vol.

bink79

#23
Bij de deur zit trouwens geen zitstok, die heeft er ook niet bij gezeten.
Die plasic stok die is er al lang uit, er zit er nu een in van Pet's Place. Dat zijn dezelfde als die in de link van Dobbyfloppy. 








bink79

ik heb vandaag nog 2 houten stokken besteld bij pets place
en ik heb al 2 namen voor mijn parkietjes uitgekozen lizzy en moby ;D


Samm

Alle neusdoppen op de foto's zijn paars, dat betekend 1 en al man :), waarom wil je graag een man en een pop?

bink79

oke bedankt als ik er mee wil kweken een keer daarom wou ik graag een man en vrouw

maar zijn het echt aparte kleuren want ik ben ze nog niet tegen gekomen


bink79

oke bedank ik vind de 2de 3de en de 4de erg mooi maar moeilijke keuze

maar voor welke zou jij gaan

DobbyFloppy

Die 2e lijkt wel wat op mijn bonte dame Cindy, grappig gezicht
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

bink79

#31
oke leuk ik vind dat ook een hele mooie dat is mijn eerste keuze nummer 2 die ik zou kiezen  ;D

maar nu de 2de keuze nog dat is erg moeilijk dat word de 3de of de 4de

Loeky

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

bink79

ik heb mijn keuze gemaakt welke het word het word 2de en de 3de van de link  ;D

alleen vanavond even bellen of hij ze nog heeft zitten dan kunnen de eerste 3 binnen enkele dagen al weg





Samm

Zorg dat je ze niet te jong ophaald, dit kan later tot problemen leiden, minimaal 7 weken het liefst 8, wacht hier echt mee.

Welke ik zou nemen? Ik kijk niet naar kleur :) ik kijk naar de gezondste en eventueel karakter trekjes.

bink79

#35
nee dat weet ik dat ze pas met 7 weken weg mogen en ze waren ook bijna zelfstandig zij hij in de mail

en ik kijk ook zeker of ze gezond zijn maar de kleur vind ik ook erg belangrijk

Samm

Ja als je wil kweken kan ik me voorstellen dat je bepaalde kleurtjes wil :)
Goed dat je wacht tot de 7 weken!

bink79

#37
ik heb effe gebeld met die man de eerste 2 mogen zaterdag opgehaald worden want dan zijn ze 7 weken en die andere 2 die week erop want die zijn later uit gekomen die zijn nu 6 weken

en ik hoef er niet echt mee te tweken maar als ik het wil dan koop ik wel een vrouwtje erbij ;D

DobbyFloppy

Dan zou ik ze beiden gewoon volgende week ophalen hoef je er ook geen 2x heen en weer naartoe
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

bink79

#39
klopt dat is waar maar ik had het verkeerd begrepen van hem ik kan de 3de maandag al ophalen de 30ste plaats van de 6de ;D

dus ik haal ze allebij de 30ste op :P