gezocht een koppeltje handtamme grasparkietjes man en vrouw (omg Tiel)

Gestart door bink79, december 03, 2013, 16:10:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bink79

hoi forum leden

ik zoek een koppeltje handtamme grasparkietjes het liefs bij een goede kweker in de omgeving van tiel

de 2 kleuren die ik zoek is donkerblauwe en een donker groene

zie foto









Kleintjes


  • Waarom zoek je per se handtamme parkietjes? Zelf handtam maken van de vogeltjes is veel leuker omdat je 'n echte band opbouwt en stap voor stap meemaakt hoe 't vertrouwen groeit.
  • Ben je bereidt er voor te reizen?
  • Wat wordt hun toekomstig thuis? Wat kun je ze bieden?
Dat zijn zaken die men graag zou willen weten alvorens te roepen dat iemand nog vogels heeft.
Echter: 't Broedseizoen is voorbij, er zijn (bijna) geen nestjes meer.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

EliseAvi

En zijn de kleuren echt van belang? Ik neem aan dat karakter belangrijker is dan kleur..

bink79

#3
kleintjes bedankt voor de tip.

Ik bedoel met jonge parkietjes dat ze gewend zijn aan mensen, enz. dat ik ze thuis verder handtam kan maken.

Ik ben zeker bereid ervoor te reizen, maar het liefs in de buurt. 

Hun toekomts is gewoon in huis, in een mooie grote kooi met veel speeltjes waar ze mee kunnen spelen.

Als er nog vragen zijn, hoor ik ze graag ben net nieuw hier.

@eliseavi: karakter is zeker belangrijker dan de kleur, maar ik vind die 2 kleuren heel erg mooi. Die wilde ik al een tijdje heel graag dus mijn keuze gaat echt uit naar die 2 kleuren

(Leestekens maken 't lezen 'n stuk makkelijker ;) Tevens berichten samengevoegd. Tot 5 minuten na 't plaatsen kun je je bericht nog aanpassen.)

bink79

Ik heb al iemand gevonden in geldermalsen die nog wat jongen parkieten te koop had, dus lekker dichtbij tiel. :D
Ik ga zaterdag middag even kijken welke ik neem! :P

Ook hier leestekens en hoofdletters toegevoegd. Gr. Sara