verliefde dames

Gestart door Dianne, november 17, 2013, 13:15:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dianne

Hallo,

Ik dacht dat ik twee koppeltjes had, maar het blijkt nu dat ik 1 koppeltje en 2 verliefde dames heb! Op zich prachtig maar nu is het enige mannetje twee maanden geleden overleden. Omdat ik vaak lees dat 1 man op drie vrouwen niet goed gaat dacht ik in eerste instantie ik laat het zo, maar de overgebleven dame is wel erg alleen. Mijn overweging is nu een volwassen man er weer bij te zetten, maar wie weet wordt het dan alsnog ruzie om de man. Kan iemand mij adviseren? Ik wil liever niet naar 6 vogels (3 man 3 pop)

groetjes,

Samm

Lastig verhaal.. Euhm is het een optie om de 2 verliefde dames apart van het toekomstige koppel te zetten?

Dianne

Tja, ik heb 1 grote buitenvoliere. Om daar nu weer compartimenten in aan te brengen lijkt me ook weer zo'n ding. Mijn goede hoop is eigenlijk dat het weer opnieuw goed gaat met een nieuwe man. Het enige is dat hij dan niet moet gaan stoken in een homo-huwelijk :-)

Dianne

Ik heb er toch maar drie mannen bijgezet.
We zijn nu drie dagen verder en het lijkt er op dat ze nog niet echt koppelgedrag vertonen, haha.
De twee dames zitten braaf op een kluitje met z'n twee, twee andere mannen kunnen het ook goed vinden, en het eenzame vogeltje zit alleen en een ander mannetje ook.

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Sara

Vind ik een heel goede keuze, zeker als je er de plaats voor hebt.  :)
Het zal wel loslopen tussen hen!

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes