Herfst foto's (stemmen)

Gestart door grasParkiet2, november 05, 2013, 20:48:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

grasParkiet2

Hoi ik doe mee aan een herfst foto wedstrijd en heb mijn vogels mee naar buiten genomen voor een fotoshoot.

Ik zou graag mijn parkieten vrienden willen vragen om op mijn te stemmen en het met meer mensen te delen.

Ook wil ik graag vragen om jullie mooie (herfst) foto's te laten zien hier. En zo je mooie huisdier te laten schitteren.

Alvast heel erg bedankt allemaal die mij wilt helpen.

http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/cameraland/?a=200&photoid=ZQMVIS&extern=1

LindaMouw

Wat een leuke foto, ik heb voor je gestemd.
Maar ik heb een vraagje, kunnen ze zomaar naar buiten is dat nu niet  te koud?

grasParkiet2

Hoi dank je. Ze gaan vaker mee naar buiten. Raam staat ook vaak open. En ik ga dan niet al telang. Daarna gaan we ook altijd lekker warm knuffellen.  :)

Sara

Ik dacht dat vogels heel gevoelig waren voor grote temperatuursverschillen. Het lijkt me helemaal geen goed idee om nu je parkieten mee naar buiten te nemen.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sanne

Hooijmeijer zegt dat ze wel kort mee naar buiten kunnen als ze daarna maar weer binnen kunnen opwarmen. Hij schrijft er ook iets over op z'n website (zie verwarmd binnenverblijf):

http://www.kliniekvoorvogels.nl/faqs.asp?RelatieID=88&FAQID=55&lang=0&title=Tips+voor+een+

Sara

Het is de allereerste keer dat ik dit lees, ik heb altijd het tegendeel gelezen. Maar goed, ik zou dit toch liever overlaten aan de risiconemers.  ;) 

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

grasParkiet2

Hoi snap dat sommige het niet doen. Deze zijn iets groter als grasjes dus kunnen iets meer aan. Maar ik nam ze mee toen het van de week 12 graden was dua valt nog mee. Dan niet te lang. En ze vind het hardstikke leuk. Frisse lucht, afleiding, zonnetje voor vitamine d. En daarna goed slapen van alle spannende dingen. En hou ze goed in de gaten. Dus volgens mij niets mis mee.