ik zou heel graag willen weten wat Pikkie is!!

Gestart door marieannejeff, oktober 23, 2013, 18:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieannejeff

Hoi hoi,

Ik zou heel graag willen weten wat onze Pikkie nu is!! Of we hem wel Pikkie kunnen blijven noemen :P haha...

En aangezien er hier toch heel veel mensen zijn die heel veel verstand ervan hebben!!! Ik kom er zelf niet uit, ook niet met de zoekmachine, ik zie wel allemaal verschillende neusjes, maar ik kan er geen wijs uit worden!!

marieannejeff

dit voor als we straks wel eentje erbij gaan nemen!.. dan weten we wat we bij hem kunnen nemen.. want zou heel graag een man en vrouw willen...

Samm

Aan de foto te zien een man, maar de foto is wazig, kan je een duidelijke plaatsen?

elisekuijpers

Lijkt mij een man. ;)
Maar een betere foto zou makkelijker zijn.

Parkieten-Freak

Mannetje, maar dat heb ik gisteren al gemeld.


Solarstone83

#5
Hier een foto van mijn parkieten toen ze een week of 9 oud waren, links popje, rechts mannetje, dacht eerst dat het andersom was aangezien de neusdop van het popje een beetje blauwig was ;) Denk dat Pikkie een mannetje is, zijn naam is in dat geval wel passend dus ;) Als je nog even wacht totdat de neusdop gaat verkleuren weet je het zeker..


DobbyFloppy

Solarstone jou parkieten hebben daar beiden een paarse neusdop dus 2 mannen dus.

Mariannejeff ik heb jou foto gezien bij het topic voorstellen en dit is inderdaad een man, ziet er ook erg lief uit. Veel plezier met je parkietje  :)
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

marieannejeff

dank je wel! En inderdaad Parkietenfreak ik had jou berichtje ook gezien, alleen ik was wel heel benieuwd wat anderen er ook van zeiden.. ;).... Ik vind het erg leuk dat jullie reageren, .. ik zal even proberen nog wat foto's erop te zetten..
Ja het is ook een erg leuk beesie! Hij heeft sinds gisteren een mooie grote kooi gekregen, dus hij is nog meer in zijn nopjes!.. Zo blij mee!

Wouter


Solarstone83

Citaat van: DobbyFloppy op oktober 24, 2013, 07:06:50
Solarstone jou parkieten hebben daar beiden een paarse neusdop dus 2 mannen dus.

Mariannejeff ik heb jou foto gezien bij het topic voorstellen en dit is inderdaad een man, ziet er ook erg lief uit. Veel plezier met je parkietje  :)
Nee hoor de linkse is een popje, de foto is van april ;)

DobbyFloppy

Je gaf zelf aan op die foto 9 weken. En op die foto hadden ze beiden een paarse neusdop.
Blij dat je parkietje helemaal tevreden is met zijn nieuwe kooi!  :D
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13