goed nieuw thuis gezocht voor mannetjesparkiet Pietje

Gestart door lu, september 30, 2013, 17:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lu

beste  mensen,
Ik zoek een goed nieuw thuis voor onze mannetjesparkiet Pietje. Ik ben op zoek naar een plekje waar er meer parkieten zijn, of naar een plekje in een volière met andere parkieten. Het is een grasparkietje(zie foto's), waarschijnlijk ontsnapt of losgelaten, en door mij opgevangen nadat hij tegen ons raam was gevlogen. Hij bleek uitgehongerd te zijn. Ik heb hem laten nakijken bij de dierenarts en hij is gezond. Ik heb hem speciaal niet handtam gemaakt om te voorkomen dat hij teveel aan mij zou hechten en dan niet meer goed zou kunnen aarden bij andere parkieten. Ik wil persé geen handelaren of fokkers. De reden dat ik hem over wil doen is dat ik zelf niet zo gebonden wil zijn, en dat ik het voor de vogel zielig vind dat hij niet met andere parkieten is.

Ook zoek ik in de tussentijd regelmatig weekendopvang voor de vogel.
In ieder geval voor komend weekend, 4-5 oktober, en 24-28 oktober.
Ik woon in Utrecht, heb geen auto en zoek daarom een adresje in de buurt.

Vriendelijke groet
Lucienne

Kleintjes

Alleen reageren bij serieuze belangstelling graag.

(om 't getouwtrek op te lossen: is 'n gewoon parkietje, geen Engels. Totaal andere bouw.)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses