Toch 2 poppen

Gestart door Francien72, september 28, 2013, 10:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Francien72

Een hele tijd dacht ik een man en een pop te hebben maar ik denk toch dat ik
mijn mening moet bijstellen en dat het twee poppen zijn.  Ik kan nog geen foto plaatsen.
Maar de neusdoppen zijn wittig en daarom heen een blauwe rand,dan is het toch een pop.
Nou ja het maakt ook niet uit. Ze zijn  gezond das het belangrijkst.

gr

DobbyFloppy

Hoe oud zijn ze? Klinkt oever geval wel als 2 poppen maar met een foto is dit makkelijker te beoordelen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Francien72

Hoi Ze zijn dacht ik nu 10 weken volgens mij.
Maar ze komen uit de dierenwinkel. Dus weet het niet helemaal zeker.
Maar zal er niet ver vandaan zitten. Ze zijn nog niet in de rui geweest.
Met welke leeftijd gaan ze in de jeugdrui dan.

bedankt!!

DobbyFloppy

Als ze een witte kring rondom de ogen hebben is hij ouder als 3 maanden. De neusdop neemt de echte kleur aan na 6 maand. Maar denk toch dat je 2 poppen hebt.

Ik zou overigens wel opletten het is namelijk zo dat 2 popjes vaak tot vechten leidt. Wat je in dat geval kunt doen is 1 van de 2 omruilen voor een mannetje of 2 mannen erbij zetten.
De kans is groot dat ze vroeg of laat gaan vechten en dit gaat vaak bij popen tot bloedens toe
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Francien72

Ok< oke dat wist ik niet ze zijn zeer aan elkaar gehecht ;D
of zegd dat niks. Nou ja ik hoop het niet dan hoor want vind ze samen veel te leuk zo.
Ze kroelen mekaar of is dat geen pop pop gedrag dan. Nee ze hebben zeker geen witte kring rond
de ogen.

DobbyFloppy

Dat zegt inderdaad niks, ken zo maar gebeuren dat ze ineens gaan vechten. Dus wees goed op je hoede. Als ze een witte kring aan de buitenkant van de ogen hebben geeft dit aan dat ze ouder zijn als 3 maanden
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Sanne

Twee poppen kan ook heel goed gaan. Als je kunt kiezen kan je beter een man en pop kiezen of twee mannen, maar als ze nu vriendjes zijn zou ik 't gewoon afwachten en in de gaten houden.

Samm

Misschien een idee om ze beide een eigen kooi te doen, dan kunnen ze elkaar niet verwonden als je er niet bij bent.
En als ne thuis bent uiteraard samen, zolang je er maar bij bent.

Francien72

Nou ik heb er dus 2 mannen bij gehaald. Heerlijk gewoon
wat een gezelligheid. Het gaat veel beter zo.
Ik heb ze Pino en Harvey genoemd. En het zijn 2 echt kerels hahha.
Van de kweker vandaan dat wel dit keer.

DobbyFloppy

Als het goed is hebben de nieuwelingen dan paarse neusdoppen ;) in ieder geval veel plezier. Heerlijk hè zo 'n beestenboel hihi
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13