Groente en fruit

Gestart door MickMendesBrito, september 02, 2013, 10:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MickMendesBrito

Hallo allemaal.
Ik had de vraag of groenten en fruit echt van toepassing moet komen bij mijn parkieten.
Ik heb wel eens een partje appel in de kooi gehangen alleen ze doen er niks mee.
Verder had ik ook de vraag hoe ik het hun kan geven want als ik het voor hun houd rennen ze er voor weg.

Groeten, mick

Iris7

Ik zou de zoekfunctie eens proberen, er is al veel hierover geschreven  ;) .
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Samm

Je stelt heel veel vragen, die he hiet gewoon overal kan vinden..
Als je nou eens een dag goed gaat lezen? Want het lijkt me handig dat je die info weet, wil je goed voor je parkietjes zorgen, niet achtetaf pas info winnen.

MickMendesBrito

Oké zal ik doen.
Ik ben namelijk nieuw hier en ik weet alleen hoe ik een topic neer zet.
Maar alsnog vriendelijk bedankt

Kleintjes

Als je topics kunt posten, kun je ook anderen vinden  ???
Gebruik de zoekfunctie eens, gaat 'n wereld open.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Mijn parkietjes zijn gek op witlof, geef het in de kooi maak het nat en knijp het vast met een wasknijper.
Blijf het gewoon iedere dag aanbieden op een gegeven moment gaan ze het wel proberen.
Je kunt het ook op de kooi leggen. Als het nat is zien ze het vaak als een badje, ik leg het ook vaak in een glazendeksel bovenop de kooi.
Sommige geven ook andijvie, wortel, sla, over sla zijn de meningen verschillend dus dat zou ik niet teveel geven.
Ook stukjes sinaasappel kun je geven.
Maar kijk inderdaad eens met de zoekfunctie al vind ik dat zelf ook niet altijd zo makkelijk hoor. ;)
Waar mijn parkietjes gek op zijn is paardenbloemblad echt het blad niet de bloem want dat schijnt giftig te zijn. Wel heel goed schoonmaken voordat je het geeft. Het schijnt vol vitaminen etc. te zitten.
Ik hoop dat je zo toch wat informatie hebt gekregen. Succes.

MickMendesBrito

Ik zal het proberen, hartstikke bedankt