Gezocht: vriendinnetje voor mijn parkietenvriendje

Gestart door Ramses, augustus 23, 2013, 15:22:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramses

Hoi parkieteneigenaren,

Na wat topics doorgeplozen te hebben, heb ik besloten dat ik mijn nieuwe parkietje niet alleen wil laten zitten.
Wie heeft er voor mij een vriendinnetje? De parkiet die ik nu heb is nog jong. Zijn neusdopje is paars dus ik ga ervanuit dat hij een mannetje is.
Mijn voorkeur gaat uit naar een wat oudere parkiet die al tam is en bekend met mensen/handen.

Groetjes

O ja. Graag in omgeving Leiden / Katwijk / Geldermalsen / Veenendaal.

Stefanie

Hoi,
Heb je al in asiels gekeken rondom je woonplaats?
Wij hebben 3weken geleden onze puk daar vandaan..
Je weet niet waar ze vandaan komen
Maar ze leren al snel, vooral als je andere parkietje al tam is
Anders misschien via marktplaats?..
Je ziet te vaak advertenties waarin mensen hun parkietje aanbieden
Omdat ze geen tijd hebben, of spijt hebben of het niet wil zoals ze dachten,

En ik vind t super dat je een vriendje voor je parkiet zoekt!!
Succes ermee,

Groetjes,
Stefanie, tico, bailey, chico en puk

Jascha

Hoi,

Heb je al een popje gevonden? Zo niet, heb ik vandaag een bericht gepost omdat ik wegens tijdgebrek een ander thuis zoek voor mijn parkietjes, 1 ervan is een popje. Ze eet trosgierst uit de hand en komt daarvoor ook wel bij je zitten, maar is omdat ik veel weg ben nog niet tammer dan dat.

Mocht je interesse hebben kan je even naar de foto's kijken in mijn post, daar staat ze op.

Groetjes,

Jascha

Sara

Jascha, ik zou de topicstarters waarop je wil reageren een privébericht sturen hierover. De topics waarop je reageert zijn immers al een aantal maanden oud en als je een privébericht stuurt krijgen ze hier normaal gezien ook een e-mail over dus dan heb je meer kans dat ze het nog zullen lezen.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes