Dag, lieve Gino

Gestart door Kleintjes, augustus 22, 2013, 16:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Helaas is onze lieve Gino overleden.

Hij was al langer ziek, vertoonde exact hetzelfde als Mini destijds, en bij haar was geen oorzaak te achterhalen. We hebben Gino dan ook de ellende van onderzoeken bespaard.
Begon ineens gewicht te verliezen, af en toe overgeven en dat was 't. Nog altijd de gezellige zelf, sliep iets vaker, maar dat was 't dan ook. Precies als met Mini, vreemd genoeg.
Gino heeft ongeveer 3 en 'n half jaar bij ons gewoond, samen met 5 lieve vriendjes. Was als vondelingetje bij ons gekomen, met de bedoeling hem op te laten knappen en 'n nieuw thuis te zoeken. Hij was echter zo lief, dat hij is gebleven tot 't einde.

Dag lieve Gino,

We hebben van je genoten,
Je lieve brabbel, je stunts, je nieuwsgierige aard.
Klein blauw boefje, bang voor de meisjes
maar dol op 'n klein stukje kaas.
We zullen je missen, lieve vent.

Dag, lieve Gino, tot achter de Regenboog.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Weer een gevleugeld lieverdje verloren aan dezelfde vreemde ziekte...  :( Ik hoop dat dit niets besmettelijk is en je andere parkietjes hiervan gespaard blijven...
Je hebt het afscheid van Gino in ieder geval heel mooi verwoord.

Veel sterkte en knuffels,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Karel


Kleintjes

Dank jullie :)

Is niet besmettelijk, dat weten we wel zeker. De andere 5 hebben nergens last van. zelfs niet de 2 "zwakkere" heren, opa Tweety (van 16) en Kruumel (met z'n lipomen), hebben nergens last van. Vooral Tweety zou 't dan moeten hebben (theortisch gezien), en hij is alleen wat valer en stijfjes (mag ook wel, hoogbejaard).

Ik ga 't er met pa over hebben of hij 't goed vindt waar we Gino willen begraven. Is 'n heel speciaal plaatsje.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Goh, gelukkig! Ik dacht al dat het niet besmettelijk was, maar nu dit dezelfde afloop had twijfelde ik...
Tweety is trouwens echt wel hoogbejaard te noemen!  :o

Welk plaatsje hadden jullie in gedachten dan?

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

Jeetje wat verdrietig Maartje!   :(
Wat zul je dat kleine lieve ventje missen......... :-[
Heel veel sterkte, je hebt een mooi gedichtje over hem geschreven!
Hou je haaks Maartje!


inge

Heel veel sterkte Maartje met het verlies van Gino, ik weet zeker dat hij het super goed bij jullie heeft gehad!!

Groetjes,Inge

christa benoit

 :( Ook namens mij heel veel sterkte met dit verlies!!!

DobbyFloppy

Sterkte namens mij en de parkieten
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Iris7

Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Samm


Kleintjes

Citaat van: Sara op augustus 22, 2013, 18:35:26
Welk plaatsje hadden jullie in gedachten dan?

Eerst hadden we hem bij willen zetten; maar hebben besloten hem bij pap in de tuin te begraven, tussen de bloemen :)

@ All: Dank voor jullie berichtjes, doet ons goed :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses