drinkwater aanzuren

Gestart door tineke, augustus 10, 2013, 15:54:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tineke

heb gelezen over appelazijn ,1 ml op 100 ml water(dat klopt )?
nu is m,n vraag ,moet dat elke dag of is 2 keer per week aan te raden (heb ik ook gelezen )

karin v h

Ik zie dat hier niemand op heeft gereageerd maar ik gebruik al heel lang zilverwater. Ik wil niet anders meer.
http://www.crystal-colloidaal.nl/nl/webshop/
Het is het flesje van €3,55
Ik koop hier een proefflesje (meest meteen 2) met 1 proefflesje doe ik zeker 3 maanden.
En ik gebruik 1 druppel op 100 ml. Het is 0,1 ml. op 100 ml. Het wordt ook door veel vogelartsen geprezen.
Je betaald trouwens geen verzendkosten gaat zo door de brievenbus.

Parkieten-Freak

#2
Zilverwater raad ik niet aan.
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat een dierenarts dit wel doet....... :o
http://www.kwakzalverij.nl/367/Colloidaal_zilver_CZ_


karin v h

Ben het niet mee eens
Bron. www.nu.nl

'Antibiotica effectiever door toevoegen zilver'
Antibiotica is wel tien tot duizend keer effectiever bij infecties door er zilver aan toe te voegen. Zo blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Boston onder leiding van Jose Ruben Morones-Ramirez.
Foto: Thinkstock

Antibiotica is wel tien tot duizend keer effectiever bij infecties door er zilver aan toe te voegen. Dat suggereert onderzoek van de universiteit van Boston onder leiding van Jose Ruben Morones-Ramirez.

Zilver (colloïdaal) wordt in de alternatieve geneeskunde al eeuwen gebruikt als natuurlijke antibiotica. Door zilver aan bestaande antibiotica toe te voegen, kan volgens de onderzoekers mogelijk de opkomst van resistente microben worden tegengegaan.

Het zilver werkt in op de zogenaamde gramnegatieve bacteriën. Die zijn zeer lastig te behandelen. Zilver verstoort de biologische processen in deze bacteriën. Hierdoor zijn ze beter doordringbaar voor antibiotica.

E.coli

Door zilver toe te voegen aan het antibioticum tetracycline, is deze in staat een voorheen resistente stam van E.coli aan te pakken. Dit laat zien dat de combinatie van zilver en antibiotica het mogelijk maakt resistente bacteriën toch weer te behandelen. Dit biedt ook nieuwe mogelijkheden in de strijd tegen MRSA, een bacterie die sterk in opkomst is en in sommige gevallen dodelijk kan zijn.

Het onderzoek is verricht op muizen. Verder onderzoek moet uitwijzen hoe zilver toegevoegd kan worden aan antibiotica-injecties of tabletten voor menselijk gebruik.

Bronhttp://www.silver-colloids.com/Papers/AltmanStudy.PDF


Conclusions
Ingestion of properly prepared CS does not result in silver accumulating in the body.
There is no evidence that silver deposits significantly in hair or fingernails and, in fact,
the data support the conclusion that
after taking more than 2 mg of CS per day for several
months, silver seems to be purged from the body (mostly through urine) at about the
same rate at which it is consumed. Furthermore, upon terminating CS intake, it appears
that as much as half the silv
er residing in body tissue will be purged (through urine and
feces, but more and more through feces as time goes on) in less than a month. Even this
relatively short residence time could be reduced substantially if several liters of water
were consumed da
ily

2BFielicious

In aanvulling op Karin:

Ik draag een stompkous na bovenbeenamputatie met daarin zilver.

http://www.juzo.com/nl/service/kennis/dermatologie/werkwijze-van-zilver/

"Door de speciale Juzo® productiemethode ligt bij SkinProtect® Silver de zilverdraad X-Static aan de binnenkant van de verbandstof, waardoor een volledige huidbedekking bereikt wordt. De zilverhoudende verbandstof onderdrukt door haar antibacteriële werking de kolonisering van de huid met de bacterie Staphylococcus aureus en toxine vorming. De ontstekingsreactie van de huid wordt daardoor effectief afgeremd. Het op de huidflora exact afgestemde zilver aandeel herstelt het evenwicht van ontstoken en geïrriteerde huid snel, beschermt tegen verdere infecties en voorkomt daardoor jeuk.

De bedekking van de huid met zilver heeft bovendien een gunstig effect om de invloed van externe prikkelfactoren te reduceren. De sterke doorlaatwerking van het zilver zorgt bovendien voor een snelle verdamping van de huidvochtigheid, de huid van de patiënt blijft zo aangenaam droog en koel.
Eigenschappen
Anti-bacterieel: Juzo® Expert Silver werkt bijkomend bij de compressie door zijn in het breiwerk verwerkte zilverdraden antibacterieel. Door de ingebreide X-Static® zilverdraden verwijderen zilverionen de bacteriën.
Thermodynamisch: Zilver koelt door zijn thermodynamische eigenschappen in de zomer en verwarmt in de winter. Juzo®Expert Silver/Juzo®Expert Strong Silver regelen de warmtehuishouding tussen het breiwerk en de huid. Daardoor verhoogt het draagcomfort.
Reukverminderend: Lichaamsgeur opwekkende stoffen zoals bijvoorbeeld ammoniak binden snel aan zilver. Daardoor worden onaangename geruren verminderd.
Duurzaam: De zilverdraad X-Static® is met puur zilver gefabriceerd en blijft aanwezig in het textiel.

Controles aan de Hohensteiner Instituten voor algemene antibacteriële activiteit toonden aan, dat de onderzochte proef met ingebreide zilverdraad een krachtige antabacteriële werking tegenover de toegepaste test-stammen staphylococcus aureus en klebsiella pneumoniae heeft."

Ik weet...ik ben dan wel geen parkietje haha en mijn kous is geen vloeibaar middel.....
Maar om de werking van dat zilver op een kwakzalverij-site terug te lezen... Ben het daar in ieder geval niet mee eens.  ::)